Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-11-2011, 21:27   #1
rampen
ScanFlyer Silver

Default Feilmelding på wideroe.no

Noen som kan forklare hvorfor jeg får følgende feilmelding på wf.no??

"Følgende feil har oppstått
Ooops! Det var ikke meningen du skulle se denne siden. Prøv å dele opp reisen og kjøpe hver strekning for seg. Vi er tilgjengelig på chat, om du trenger hjelp. Vi gir oss ikke før du får den reisen du vil ha. (5685 - 2201)"

Ender vel opp med å kjøpe billetter hos Norwegian istedet da feilen kommer igjen og igjen.
rampen is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2011, 21:34   #2
Chezza
Newcomer

Default Re: wf.no

Ser ut som det er en teknisk feil med systemet til Widerøe. Synd det er helg da... Tviler på at noen tekniske jobber på en lørdags-kveld..
Chezza is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 00:24   #3
bgo-flyer
ScanFlyer Blue

Default Re: Feilmelding på wideroe.no

Vi er tilgjengelig på chat, om du trenger hjelp. Vi gir oss ikke før du får den reisen du vil ha.

(prøvd?)
bgo-flyer is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 01:44   #4
Basse-HAU
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by rampen View Post
Noen som kan forklare hvorfor jeg får følgende feilmelding på wf.no??

"Følgende feil har oppstått
Ooops! Det var ikke meningen du skulle se denne siden. Prøv å dele opp reisen og kjøpe hver strekning for seg. Vi er tilgjengelig på chat, om du trenger hjelp. Vi gir oss ikke før du får den reisen du vil ha. (5685 - 2201)"

Ender vel opp med å kjøpe billetter hos Norwegian istedet da feilen kommer igjen og igjen.
Som feilmeldingen sier, prøv Chat, (før du griner dine frustrasjonen ut på flyprat, før du har prøvd hjelpen som finnes ved hjelp av ett museklikk....)
Basse-HAU is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 02:47   #5
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club

LN-KGL's Avatar

Det kan være riktig hyggelig på chat-en, og du kan risikere å treffe på flere som frekventere dette forumet. Jeg har hatt bruk for den en gang for en del år siden etter å greid å taste inn feil dato, og siden det var en enkel sak å løse ble det tid til kort "samtale" annet av interesse.
Old 20-11-2011, 03:59   #6
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

og som feilmeldingen også sier, prøv å dele opp reisen. det er en del priskombinasjoner som må tas slik.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 10:04   #7
Commuter
ScanFlyer Silver

En annen feilmelding jeg opplever på visse flyplasser er at man ved søk får feilmeldingen under.
Ved å endre fra flyplassnavn til flyplasskode går søket gjennom. Dette skjer på noen utvalgte flyplasser (som f.eks. BLR) helt konsekvent.

Sendte melding om det til Wideroe for et par år siden, men feilen er der fortsatt.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wideroe_bug.jpg
Views:	161
Size:	19.4 KB
ID:	30864  
Commuter is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 11:17   #8
rampen
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by Basse-HAU View Post
Som feilmeldingen sier, prøv Chat, (før du griner dine frustrasjonen ut på flyprat, før du har prøvd hjelpen som finnes ved hjelp av ett museklikk....)
Jøss....
Her fikk jeg så hatten passet..det eneste jeg spurte om var om dette var et kjent problem, da jeg aldri før har hatt problem med å bestille en tur/retur billett mellom Oslo/Trondheim på wf.no noengang. Men skjønner nå at jeg burde spart meg for min frustrasjon ved å poste innlegget, og heller nytet lørdagskvelden istedet at andre måtte spy sin eter og galle fordi jeg stilte ett spørsmål.. Og chat var umulig på gårsdagens tidspunkt.
rampen is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2011, 13:10   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Neida, gjør ikke det. Vi leser dette og retter det vi kan. Men får du problemer, kontakt oss via chat eller mail. Chat er riktignok bare sporadisk oppe i helgen, men sender du mail får du svar så fort helgevakten ser den.

Nå skriver du ikke hvilken strekning dette gjelder, så det er vanskelig å svare annet enn generelt, men vi er litt plaget med at enkelte priskombinasjoner ikke kommer opp. Men siden feilen ikke ligger hos oss, er det vanskelig å fikse på stående fot.
Men splitt opp reisen eller kontakt oss så finner vi ut av det.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules