![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som kan forklare hvorfor jeg får følgende feilmelding på wf.no??
"Følgende feil har oppstått Ooops! Det var ikke meningen du skulle se denne siden. Prøv å dele opp reisen og kjøpe hver strekning for seg. Vi er tilgjengelig på chat, om du trenger hjelp. Vi gir oss ikke før du får den reisen du vil ha. (5685 - 2201)" Ender vel opp med å kjøpe billetter hos Norwegian istedet da feilen kommer igjen og igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Ser ut som det er en teknisk feil med systemet til Widerøe. Synd det er helg da... Tviler på at noen tekniske jobber på en lørdags-kveld..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi er tilgjengelig på chat, om du trenger hjelp. Vi gir oss ikke før du får den reisen du vil ha.
(prøvd?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det kan være riktig hyggelig på chat-en, og du kan risikere å treffe på flere som frekventere dette forumet. Jeg har hatt bruk for den en gang for en del år siden etter å greid å taste inn feil dato, og siden det var en enkel sak å løse ble det tid til kort "samtale" annet av interesse.
![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
og som feilmeldingen også sier, prøv å dele opp reisen. det er en del priskombinasjoner som må tas slik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En annen feilmelding jeg opplever på visse flyplasser er at man ved søk får feilmeldingen under.
Ved å endre fra flyplassnavn til flyplasskode går søket gjennom. Dette skjer på noen utvalgte flyplasser (som f.eks. BLR) helt konsekvent. Sendte melding om det til Wideroe for et par år siden, men feilen er der fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Her fikk jeg så hatten passet..det eneste jeg spurte om var om dette var et kjent problem, da jeg aldri før har hatt problem med å bestille en tur/retur billett mellom Oslo/Trondheim på wf.no noengang. Men skjønner nå at jeg burde spart meg for min frustrasjon ved å poste innlegget, og heller nytet lørdagskvelden istedet at andre måtte spy sin eter og galle fordi jeg stilte ett spørsmål.. Og chat var umulig på gårsdagens tidspunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Neida, gjør ikke det. Vi leser dette og retter det vi kan. Men får du problemer, kontakt oss via chat eller mail. Chat er riktignok bare sporadisk oppe i helgen, men sender du mail får du svar så fort helgevakten ser den.
Nå skriver du ikke hvilken strekning dette gjelder, så det er vanskelig å svare annet enn generelt, men vi er litt plaget med at enkelte priskombinasjoner ikke kommer opp. Men siden feilen ikke ligger hos oss, er det vanskelig å fikse på stående fot. Men splitt opp reisen eller kontakt oss så finner vi ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Feilmelding på Wideroe.no | Spanair | Flyforum | 2 | 22-08-2007 20:00 |
Feilmelding | Concorde | Flyforum | 6 | 12-01-2007 09:18 |
Feilmelding | MountainDew | Flyforum | 11 | 21-12-2006 08:29 |