![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal en tur til Fillipinene i januar og har funnet hotell og sendt mail om hvilke datoer jeg skal bo der. Fikk svar tilbake nå at bookingen var i orden. Det jeg stusser litt på er måte det blir gjort på.
You can pay thru cash or thru our RCBC bank. Please see attached file of the bank details.send it via mail or fax once the deposit has been done. if thru credit Card Kindly see also the attached credit card form. Just fill up the form w/ signature and send it back to us w/ scanned copy of the front and back of your credit card. and attached 1 valid ID for banking purposes. Dette får meg litt til å stusse, er overhode ikke noe fan av å sende scannet kopi av kredittkortet mitt til Fillipinene med det første... Burde jeg bare kansellere og bestille det gjennom hotels.com ? Grunnen til at jeg gjorde det gjennom hotellet selv var for at det var litt billigere, men det er jo ikke verdt det om jeg skulle blitt lurt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har vært borti å sende penger med Westen Union og mye rart for å få til reservasjoner når det ikke var andre opsjoner, men om det er tilgjengelig sikrere og enklere alternativer så ville jeg brukt det.
Du kan bare si at du ikke har lov av banken å sende kopier av kortet til andre og spørre om de har alternative måter for bestilling. Edit: Kan ikke helt se hva de skal med kopi av ID. Bilde av kort viser at du faktisk har kortet og ikke bare vet numrene. Hva skal så et ID med bilde av en person som ikke er det gi dem i tillegg av info? Kortet kan selvsagt være stjålet, men det kan ID også som gjerne ligger i samme pengebok. Derimot kan kopi av begge deler lett misbrukes på mange måter om de kommer på avveie.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 12-11-2011 at 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg pleier å ringe hotelet og ta det over tlf i slike tilfeller. Ikke fan av å sende rundt på den slags info. Har hvertfall gått greit for meg over tlf.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg ville booke andre hotel !
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian vil trolig sende eget nødhjelpsfly til Afrikas Horn | Jens W | Småprat | 38 | 20-08-2011 05:26 |
Hotellet på flesland | Redcap | Flyforum | 6 | 05-05-2007 00:46 |
Dette må jo vaere hotellet !!!! | sk931 | Flyforum | 18 | 14-01-2007 17:07 |
SAS hotellet i Narvik legges ned | DY | Flyforum | 4 | 26-09-2005 09:39 |