![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
It's oh-six-hundred and what does the oh stand for...? Oh my god it's early...
Kjøpesenteret melder om røykende og drikkende pensjonister med innlandsdialekt over hele fjæla.. Take me home, Lufthansa.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Urk fra Stavanger. Drømmer mye rart for tiden og får høre at jeg visstnok snakker mye i søvne også. Jaja. Det er bare å brette opp armene og gjøre seg klar for tolv timer på Forus.
Om fjorten dager sitter jeg nok på et fly som klatrer ut fra Sola: litt mere urk ettersom jeg da må stå opp to timer tidligere..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lørdag og lunchtid har det rukket å bli. På tide å pakke seg i bilen og kjøre ut på Swampy og hente opphavet som er i Thailand på ferie og har vært noen dager i Krabi.
Middag med utsikt i kveld. Syvretter på Mezzaluna. Det ser man frem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra Østfold. I går kveld hygget jeg meg med Disney-animasjonsfilmen Planes, som nå fås på DVD. Anbefales barnlige sjeler som liker fly! Mange morsomme detaljer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei hei.. Her ligger man ved bassenget med en voldsom hodepine. Hadde en sekstimers lunsj ved marinaen i går og jeg lurer på om jeg ikke tåler skalldyr? Storesøster har fødselsdag i dag så det er foredrink på Burj Al Arabski og middag på favohttps://www.jumeirah.com/en/hotels-r...bars/pierchic/ritten senere.
Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Østerdalen. Skulle egentlig straks startet på turen over fjellet til Lillehammer men vinden avlyste årets Birken. Da blir det istedet BMW rett til Oslo. 30 års lag og kostumeparty hos en kamerat i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Loungen på DUB!
Straks på vei til LHR med BA, har de morgenwrap der mon tro? ![]() Fulham-Newcastle i ettermiddag, før transport til Manchester der det vel en en liten kamp i morgen mellom Man Utd-Liverpool..... Slitsomme dise helgene med kunder.. ![]() Gooooood lørdag... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra OSL
Her står man og venter på pakkemannen som sikkert er rett rundt svingen. Turen går deretter sørover med toget, for å sjekke inn på hotellet man skal overnatte på. Så blir det Fly&Fanteri til man er ferdig med det. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, hive i seg litt lunsj her og sette nesa mot Lillestrøm for å møte forumister og dyr i alle fasonger.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hei fra Lillestrøm ... Strålende vær for å rusle til Fly og fanteri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Finfin sportsdag så langt, med Bøe og Johaugsbygda.
Straks er det også lunch med gutteklubben 0-9. Blir en bra dag.
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Dere får ha det moro på Kanaribygda. ..! Her i 36.000 fot er vi ferdig med middagen og har fått fyrt opp Flynet'et .. Hull-City på BBC er god underholdning. Loginsiden virket ikke, men jeg oppdaget at ved å disable autologin, fikk man signert inn via web. Treigt som fy, men fant en radiostream som er noenlunde stabil.
Blir godt å komme hjem. There's no hill like Harmony Hill! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God søndag morgen- eller no slikt! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 13-10-2013 20:27 |
Past midnight Blues - (eller god lørdag!) | LN-MOW | Flyforum | 19 | 08-06-2013 21:45 |
Saudia eller noe slikt på Gardermoen | putzmeister | Bilder & foto | 6 | 15-11-2012 11:21 |
Vestre eller Østre på en lørdag? | PhilipNH | Flyforum | 6 | 28-04-2011 14:32 |