![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Da er man på vei hjem fra Emiratene. Frokosten er servert og vi starter med foie gras etterfulgt av en god biff. Ha en flott dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Jobben kaller, dog blir det ikke sen jobbing da kona skal på trening i kveld, så jeg må passe junior. Ha en fin da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Born to run
|
![]()
God morgen fra Stavanger, hvor Oilers i kveld har sin hjemmedebut i hockeyens Champions League :-)
Håper dagen på kontoret på Forus går fort så man kan starte kampforberedelsene
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Gullstuen OSL, avd innland! Her er det stille og rolig denne morgenen..
Rolig og hyggelig tur med SK ned fra TRD. Etter at flighten min (SK339) ble kansellerert ble det litt stress med flytaxi da ny avgang var 35 min tidligere, men gikk fint det! Venter nå på neste "buss" til EVE, og et par dager laaangt oppe på fjellet i Nord-Sverige! Nyt torsdagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - klar for en ny varm sommerdag i Oslo - hele 14 grader denne morgen md litt morgentåke.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra gullkysten, solen titter frem fra skyen og helgen nærmer seg.
Ha en fin dag gutter og jenter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden.
Endelig begynner jetlagen å gi seg fra forrige helgs langtur. ![]() Ha en god en alle som befinner seg i rett tidssone.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Lettskyet her over i sørvest på morgenkvisten. Det blir nok like fint som gårsdagen etterhvert. Jobboppgaver står i kø. I ettermiddag blir det jobbing med støpeforberedelser på brygga. Ny "steamer" er innkjøpt og forsterkninger må til. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske.
Hører flere nede i Dubaiistan har mistet flyet, og de som kom på flyplassen i tid, fikk ikke adgang til loungen. Det er tøffe tider må jeg si. Selv har jeg nå fått booket et hotellrom for neste uke. Nå gjenstår det bare å finne barnevakt for et par timer samt å booke en overpriset flybillett. Forøvrig skinner solen fra skyfri himmel og vi venter over 20 grader i dag. Så det så! Hæppi deis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bonusjeger
|
![]()
Tjohei fra OSL hvor en snart skal ta turen inn i OSL lounge før det blir en liten dagstur til HEL.
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hallo hallo fra Dubai..
Skulle egentlig vært på OSL nå, men sånn ble det altså ikke. Haha.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra OSL lounge.. S klassen gled pent inn hjemme hos muttern klokken 10,55 og nå venter Suite 1A de nermeste 7 timene. Blir godt å komme hjem og bearbeide inntrykkene.
Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Generelt sett bør vel alle som reiser med morgenfly være obs på vekkerklokken sin
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra lesesalen på UiS. Blir noen timer til med lesing om forvaltningsrett før en setter kursen hjemover i ettermiddag. 7 timer med Lavprisekspressen (!) venter over fjellet i morgen :S Får huske på å lade både Nintendoen og ipaden i kveld.
God dag videre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen ja .. her tasser tiden stille mot nok en langhelg, men først skal to arbeidsdager unnagjøres.
Heftig kveld og natt med tordenvær og flom, men her i nord slapp vi unna med en masse bråk. Nå er det 'Watching The Detectives' på radioen og Peet's i koppen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra ANA Lounge Narita | robertaas | Flyforum | 15 | 06-03-2016 17:22 |
God morgen fra TG First lounge BKK | SQ 777 | Flyforum | 17 | 09-02-2016 19:35 |
God søndag fra SQ lounge MNL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 27-10-2013 18:58 |
God morgen fra EK first class lounge. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-11-2012 17:32 |
God morgen fra Emirates Lounge DXB | SudCaravelle | Flyforum | 29 | 04-09-2012 02:18 |