![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Endelig fredag og endelig helg - selv om det også denne helgen må jobbes for å bli ferdig til jul... som kommer neste uke selv om jeg har søkt om en måneds utsettelse på julaften...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen!
I dag er det tid for å dra hjem, reiserute i bunnen av dette innlegget. Ser ut til å bli en full flight over dammen, P5 J1 og Y0, så kan jeg jo håpe at jeg blir flyttet fram to eller tre rader og får helt flatt sete! Men først er det pakking og julehandel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Goood morning folks und fe
![]() Gammelt ordtak sier "morgenstund er gull i munn... og bly i ræva" og det stemmer :P Endlig fredag, har hatt en ganske så hektisk uke. Neste uka blir ikke bedre, åssen jeg skal få tid til å gjøre alt aner jeg ikke,men det går nå sikkert. Idag blir det julenissetur til sørlandet, bikkja har fåt t nisselue og sløyfe på halen (I think not....) Så da blir det å kjøre til foreldre og venner der nede og utveksle årets julegaver. Tilbake på søndag og da begynner morroa. Heldigvis er en noenlune klar med julegavene, så akkurat det slipper jeg å tenke på. Veldig greit med å lage fotokalender til alle sammen. Sparer en for mye jobb :P Vel nok småprat. Godt å kjølig i Oslo idag. Og normal fredags trafikk God Elg ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag!
Og da var vår venn Knut-uten-nett på Frokost-TV (til høyre på bildet) ![]() Denne gang var det ikke fly som var på tapet, men julekort-samling. Men jeg så en litt strekt nakke når galne Svabø i et innslag skulle ombord i et Widerøe-fly på OSL ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Auckland.. riktig downdown under.
Har hatt en meget fin tur fra Sydney med NZ sin maaned gamle 777 med en herlig nytt setekonsept. Bilder kommer paa min tripreport. Alle seter kan regnes som midtgangseter og de snus til seng ved behov. Naa har jeg fatt meg en dusj i NZ loungen, som IKKE har WLAN !! , og boarding starter snart for nattens hopp opp til Los Angeles og deretter videre til Seattle. Mange timer i fly, men har da meg flere gode boeker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mrgen fra ATL. Driver og laster opp et par podcasts paa Nomaden min foer jeg legger ut paa morgenens kjoeretur til Peachtree City. Skal paa jobbintervju ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |