![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld,
Er dette noe å satse på for mitt første besøk til Moskva (jobbtur om et par uker, tidlig i januar), man er tross alt Concierge etter høstens MegaDo, og bør jo benytte relevante hoteller. Er snakk om maksimum 2-3 netter, og firmaet vi skal ha møter med ligger relativt sentralt i Moskva, etter hva jeg kan se. Noen kolleger prater varmt om Ritz og Park Hyatt? Er Sheremetyevo så ille som man kan få inntrykk av på enkelte nettsider, blant annet her? Tenker reise HAU-OSL-SVO-CPH-HAU, dvs. SK, SK, SU, WF, Aeroflot har man aldri flydd med før så da blir det en bonus i så fall. Synspunkter, i så fall takk på forhånd. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
"Taxi" er ikke å anbefale med mindre man ikke behersker russisk rimelig greit. Moskva er en by som man må være prisbevisst i. En del restauranter/kafeer osv har helt syke priser og er viktig å sjekke ting litt ut. Ellers snakker ikke folk så mye annet enn russisk og menyer er ofte kun printet på dette, men mange steder har bilder. Ha med en liten lommeparlør om du skal begi deg ut på egenhånd. Gjør ting så mye lettere. Hotellet har jeg ikke så mye formening om i og med at jeg ikke har vært der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gatwick hotel | roy | Reiseforum | 1 | 15-04-2011 00:35 |
Welcome to the hotel... Norway?? | Martin | TripReports | 43 | 08-06-2009 21:33 |
Hotel i Bologna | EB | Reiseforum | 3 | 20-03-2009 06:27 |
Mumbai hotel. | valen | Reiseforum | 5 | 23-02-2009 11:33 |