![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det blitt søndag. Natta var nok litt i korteste laget for min del, men sånt bygger karakter pleier jeg å si. 11t 45min igjen av arbeidshelgen. Så blir det fridag i morgen og jeg håper så inderlig at jeg skal få presset inn litt tid til flyspotting. Særlig hvis værmeldingene viser seg å holde.
Ha en knakende god dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var man kommet seg ut av loppekassa og klar og klar for dra på hånballturnering med eldste mann. Frykteleg tidlig vil nå eg seia! Nuvel, da er det å å få i seg noen kaffekopper og komme seg ut døra! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Selv med jet lag i kroppen klarte vi tvinge oss tilbake i søvn igjen og sove til åtte. Her skal det ryddes og vaskes klær, men først en tur ut for frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Snart tid for frokost i Sandefjord.
Jeg holder på å ta lappen på MC, og har nå gjort et høstkupp på en brukt sykkel. Skal ut å prøve den for første gang i dag, og gleder meg som en unge. I ettermiddag er jeg sjåfør og bøssebærer for TV aksjonen. Petal og jeg ble invitert til Norsk Folkehjelp for å få gode råd den gang vi startet MAAO. Lunch fikk vi også. Og da er det ekstra hyggelig å bidra litt tilbake. God søndag fra Sandefjord!
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra gullstua i Thessaloniki. Aegean Gullkortet leverer varene fra forste stund. Kommer og skal droppe av bagasjen i skranken, og setene 6E&F er plutselig blitt 1D&F. Digg paa en tur som varer nesten 3 timer!
Det blir ogsaa noen timer i gullstua i Dusseldorf for SK819 tar oss hjem til Oslo. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Stockholm.
Akkurat ferdig med frokosten, så igang med å legge en slagplan for resten av dagen - før en setter kursen mot OSL igjen. Ha en fin søndag alle ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Her var vekkerklokken på litt før kl 10, da en VM finale i rugby skulle starte. Blir vel en treningstur etterpå kanskje. God søndag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
En rolig formiddag startet med en koselig telefonsamtale med en åtteåring fra Jakarta. Ønskelisten hennes er rimelig lang og så bløthjertet jeg er for småunger skal man ikke se bort fra at noen av ønskene hennes vil bli oppfylt
![]() Nå er det bare å få i seg resten av kaffekannen så blir det vel skikk på denne kroppen også. Ha en fin søndag folkens.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Festen i går har satt sine spor i både kropp og hode, så det er ikke noe annet alternativ enn å ha en rolig formiddag. Kaffen putrer i bakgrunnen, og litt sløv forumlesing er perfekt for en slik morgen. Etterpå blir det sjekking av kalenderen for å planlegge ukens reisevirksomhet, og for en gangs skyld ser det ut som jeg slipper unna med bare et par turer. Håper alle har litt mer behagelig søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
Hoi! I natt var heftig, jeg skulle ut å fly med Norwegian. Og mens jeg går nedover gangbroa står LN-KKJ fram meg!!
![]() Tviler på at noen av dem ender opp i Norwegian, men men. Hehe. I dag blir koselig, rett og slett! De mest forunderlige ting kan skje pga små tilfeldigheter... ![]() Ha en like god dag!
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God aften godt folk!
Dagen i dag har gått med til seks timers fottur og godt og vel 2 mil er tilbakelagt i greit tempo.. Greit å ha med et pat huskier til å dra opp bakkene.. Etter endt tur disket jeg opp med hjemmelaget lasagne og alle var enige om at det hadde vært en bra dag. Nå er det kvelden for min del, siden jeg er godt sliten og vekkerklokka er satt til 5... God natt godt folk!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen fra CTS/Japan | petter380 | Flyforum | 11 | 11-01-2015 16:03 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 29-10-2012 23:25 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 25-01-2012 15:30 |
God onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-01-2012 18:07 |
God tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 16 | 13-09-2011 19:20 |