![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Jeg bestilte idag billetter til Newark med SAS, og selv i økonomi får man med en gang velge seter mens man gjør bestillingen mpå internett.
Men på SAS sitt setekart, ser det ut som om vingen starter ved rad 28 og ender ved rad 38. Når man kontrollerer setenes kvalitet på Seat Guru, ser det ut til at vingen starter allerede ved ved rad 16, så rad 22 som jeg bestilte og trodde lå foran vingen, ligger midt over vingen på Seat Guru. Skal jeg stole på SAS sitt kart ? Det er vel kanskje like greit å sitte over vingen med hensyn til motorstøy ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som du ser begynner vingen ikke veldig langt bak dør 2, så får du telle vinduer og beregne litt: http://www.airliners.net/photo/Scand...13X/1976324/L/
Selv ville jeg valgt sete så langt frem som mulig, av hensyn til både støy, men og så servering og raskere ut av flyet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Takk. Det bildet er en A340, det blir vel A330 på oss, og da er vel innredningen ikke helt identisk med hensyn til antall rader med economy extra og vanlig economy. SeatGuru har på A330 economy extra fra dør 2 og bakover. Men toalettet til business kommer også bak dør 2. Og det store toalettet til business har vel 2 vinduer. Hvis man da teller bakover, så er det 8 vinduer, og så kan det se ut som det ikke er vindu bak vindu nr. 8 bak dør 2, og jeg ville være ganske småforbannet hvis jeg kom på en slik rad som er uten vindu. Og jeg kan ikke telle antall vinduer lik antall rader, for mellom dør 2 og dør 3, er det på foto minst 30 vinduer, mens det på SeatGuru seat map, kun er 18 rader + et toalett i hver ande av dette området.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stemmer det at alle B1 og en del B52 ikke lenger er utstyrt for å bære atomvåpen? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 4 | 15-07-2018 23:08 |
Stemmer SAS app EB poeng opptjening? | hanschristian | Reiseforum | 5 | 03-09-2014 09:23 |
Etterregistrering Eurobonus - Navnet stemmer ikke? | TommyL | Reiseforum | 9 | 12-10-2013 09:53 |
Seat blocking hos Sas? | Fnate | Reiseforum | 9 | 16-02-2010 22:58 |