![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyspotter på SVG
|
![]() ![]() Hei! Jeg har lenge sett på hvordan mange andre på forumet (har ikke plaget meg) har laget en tråd med bilder fra hver gang de er ute å spotter. Jeg vil derfor starte en egen tråd for alle mine fremtidige bilder slik at jeg har dem samlet på en plass, ikke 20+ tråder ![]() I denne tråden vil jeg legge ut noen av bildene som jeg liker og bilder av spesielle fly (som oftest på SVG). Jeg kommer til å skrive datoen bildene er tatt, og hvilken flyplass de er tatt på. Jeg håper på tilbakemeldinger på bildene, slik at jeg kan bli bedre ![]() Da begynner jeg med dagens bilder (18.09.11 - SVG) Jeg hadde tullet med innstillingene og det så jeg på slutten, så de fleste bildene ble elendige, men Adria'en måtte dokumenteres: ![]() Etter noen timer med spotting var innstillingene forbedret, så disse bildene ble med de rette innstillingene for meg: ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det jeg hadde for idag, men kommer mer etterhvert som jeg får spottet mer ![]() -Christian ![]() Last edited by Halvorsn; 30-09-2011 at 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra bilder Christian
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Siste bilset var knall
![]()
![]() |
#4 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
DYU var flott
![]() TK ![]()
![]() |
#5 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takker alle sammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Denne tråden kan bli bra!
Stå på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det sidste foto, -DYU, med Jørn Utzon, er naturligvis (som dansker), min farvorit.
/torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Hei!
Var ute og spottet med Erik idag. Ble ikke så mange gode bilder idag, men legger ut noe. Elendige bildeforhold, får håpe at Erik sine bilder ble bedre ![]() Ok, lets begin (15.09.11): BMI MiniJungelJet: ![]() Icelandair kom med en (TF-)FIN maskin: ![]() Norwegian med TUi samarbeid ![]() ![]() FIN maskin igjen: ![]() En vakker MD fra SAS ![]() ![]() Igjen TUi: ![]() BUD lyser opp dagen: ![]() Og slutter dagen med en MD som drar tilbake til København: ![]() Takker for en flott spotterdag med utrolig mange som besøkte spotterplattformen ![]() -Christian Last edited by Halvorsn; 30-09-2011 at 08:25. Reason: HJELP! Første setning hint til moderatorer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vinkemesteren
|
![]()
Du har mange flotte bilder..likte take off bildet av Icelandair og ikke minst Norwegian med "reservedeler" på seg....
kjekt og at du tok på deg vinkejobb idag, det hjalp....hilsen (tidl) vinkesjefen
![]() |
#11 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Disse bildene ble jo knallfine, men føler at det er noe rart med fargene.
![]() Kan hende det er noe galt med skjermen min? ![]() Mine bilder kommer i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takker
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Er ikke no gærnt med fargene her da. Litt blasse, men de fleste kameraer i den prisklassen du har, gir slik "blasshet" Kan rettes opp i forskjellige programmer, blant annen Picasa! Btw, Flotte bilder Christian! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ingen feil på ditt kamera.Ei heller gjør du noe spesielt feil under etterbehandlingen relativt til farger. Fargene fremstår som korrekte og velbalanserte på de fleste bildene :-)
![]() |
#18 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jeg tror ikke det var noe galt hverken med kameraet eller PC-skjermen. Det var nok heller det vanskelige lyset ute som gjør at farvene blir litt "feil".
Mvh Tore |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Februar bildetråd | Fellowship | Bilder & foto | 12 | 01-03-2017 11:07 |
Spotteråret 2011 - chrSVGa380's oppsummering! | chrSVGa380 | Bilder & foto | 13 | 02-01-2012 13:23 |
Spotteåret 2010 - chrSVGa380 | chrSVGa380 | Bilder & foto | 16 | 01-01-2011 15:18 |