![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En kollega kjøpte nå i natt en billett til samboeren fra Bangkok til Kristiansand hos supersaver. Etter at han hadde skrevet ut bookingen oppdaget han at hun står oppført med hans fødselsdag. Er det noen her som vet om dette har noen betydning for hennes reise? Han har sendt mail til Supersaver, men de har laaaaang responstid.
Med det samme kan jeg også spørre om min egen reise. Jeg og min familie reiser ic neste uke. Nå har 3 andre slengt seg med og det kunne være ønskelig å sitte sammen 2 og 2 på siden eller 4 og 3 i midten. Sas 340. Vil reisebyrået kunne hjelpe oss med å få dette til eller må vi bare vente til vi kan sjekke inn på nettet og prøve da? Jeg jobber nattskift og makter ikke holde øya oppe til reisebyrået åpner. ![]() På forhånd, takk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Reisebyrået kan sette dere sammen dersom de gidder og det er ledige seter. Rekker med 2 seter blir nok vrient så tett til avgang, men spørr alltid på flyplassen om det ikke løser seg før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Husk Supersaver er håpløs.. Har ventet 16 dager på svar foreløpig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ring til dem - det er vel noget hurtigere:
Tlf i Norge: 815 59 598 Åpningstider på kundeservicetelefonen er: mandag-fredag kl 09.30 - 11.30 og fra kl 13.30 - 15.30 Det er desuden en rigtig god idé at reservere sæder på longhaul når i booker billetten. Chancen for at sidde sammen er meget lille hvis I først vælger sæder ved check-in. Hvis Supersaver ikke vil vælge sæder (hvilket de absolut sagtens kan og burde gøre) så ring evt. til SAS og hør om de ikke vil reservere sæderne. I skal ikke regne med at der bliver valgt sæder for jer hos Supersaver - hvis I ikke gør noget aktivt. Ofte vil online-bureauer tage et ekstra gebyr for denne "service".
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Vi har reservert seter da vi bestilte billettene, men nå, i siste liten har flere slengt seg med på samme turen uten tanke på seter i det hele tatt. Jeg bruker ikke Supersaver, men reisebyrå. ER-Tours. Veldig godt fornøyd gjennom 10 år. Jeg skal ringe nå. Som en opplysning til andre kan jeg fortelle at reisebyrået ordnet at vi kan sitte sammen. Dog var det av naturlige årsaker noe begrensede muligheter på setevalg. Last edited by Kjetil.L; 15-07-2011 at 23:09. Reason: Tillegsopplysning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Ble utsatt for det samme. Det er programvaren i Supersavers bestillingsskjema som autogenererer fødselsdatoen. Det er bestiller, som jo har opprettet profil hos Supersaver, som får dette problemet når det skal bestilles billett til en annen reisende. En blir ikke gitt mulighet til å taste inn selv. Det er utrolig at en så banal feil ikke er rettet opp. Om trådsstarter kan si noe om hva som ble resultatet, så hadde der vært flott. Om andre har erfaringer eller kjennskap til tilsvarende så si gjerne i fra her i tråden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sterling fejrer 1års fødselsdag | Jan | Flyforum | 5 | 13-09-2006 15:15 |
Fødselsdag i dag? | enml | Flyforum | 12 | 18-05-2006 23:47 |
Feil? | BU555 | Flyforum | 12 | 09-12-2004 17:38 |