![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgenfugler!!
Ny uke, nye muligheter, kekker starter friskt med trening før jobb! En god time med intensiv treniong, så har man gjort seg fortjent til frokosten med best samvittighet, den man får på treningssentret. Uka bringer et par dager i barteland og resten på østlandet. En god dag til dere alle!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det mandag igjen. Blir sen på jobb denne uken da undertegnede har vaktuke, og da går man 09-17 og ikke flexi. Så da blir det nok noen kopper med kaffe og en del forumlesning før kursen om litt settes mot Forus! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Full dag og vel så det venter venter før det blir fotballkamp i kveld. Itillegg har jeg blitt satt til diverse husarbeid....så det var den dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra SK 4409 på tur til Marseille/Toulon via OSL/MUC. Sola skinner i TOS og skal gjøre det i Provence også med noen flere grader. Starter returen onsdags ettermiddag via FRA og RadissonBlu OSL.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vigra, skal snart avgårde til Gardermoen og Heathrow med SAS...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Deilig å våkne uten fyllesyke! Den var slem i går gitt!
Nå er man en kjapp tur innen kontoret før man skal frese bort til Sandefjord langs landeveien. Det er en gudsjammerlig kjedelig vei. Spesielt strekningen mellom Arendal og Tvedestrand. Men men, med litt ny motorvei her og der går turen på 2,5 timer. I morgen er det hjem igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
BF har du overvejet at anskaffe denne ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
Hvorfor må mandagen alltid komme? Kunne vi ikke hoppet over den og gått rett til tirsdag, da ville det vært få dager igjen til helg! =D Her har man jobbet over teamwiever siden tidlig og dagen fortsetter vel slik. Satser på å få fikset nyttårscruise i kveld og kanskje gått over noen råfiler.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Catania hvor en har det svært bra, godt trykk i Cimbalien og stortrives med den lokale tradisjonen med å "bare" spise antipasti fra havet til middag.
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=37.504753,15.084523
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandan fra FedEx. Og mandag it is....
Noen har fuNnet ut at om det kommer kunder innom med pakker før noen av exportgutta er på jobb, så legger vi det på pulten til Martin. Da pulten var gravd fram, var det å hive seg over en fin bunke med fortollinger, Han andre som pleier å hjelpe meg med det, har forresten fri annenhver mandag. Gjett "hvilken" mandag dette er. Så følger vi opp med kunder som ringer inn for å oppgi informasjon de glemte å fylle ut før de sendte brevet sitt av gårde, og kommer med et "oi, det blir såpass, ja.." når de får høre prisen. Hva mener folket her om å betale et sted mellom 7 og 800 kroner for å sende et brev som bruker to dager fra OSL til MNL? Jeg synes ikke det er så aller verst gærent. Atpåtil er det siste uka før det blir et par forandringer i "butikken" - og jeg tror det blir til det bedre. Nuvel.. Flere fortollinger. Er det rart det klør i bookingfingeren? God mandag ønskes. Blir den bedre enn min, blir den nok bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go ettermiddag fra barteland
Her har man ferie i en uke ![]() Tilbragt formiddagen med å sette inn ei innerdør, slik at junior får seg eget rom. På høy tid spør du meg...... ![]() Blir vel noe større og mindre snekkerier utover uka uansett+en harryhandeltur til Åre tenker jeg. Strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra SAS FLybussen. Strake veien til jobb for å tjene øvrigheta. Macbook levert på service, greide det store å fylle den med en kopp kaffe. Sånn går no daga.
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Cumming! Her er det klart for en ny uke. Kaffen er forskriftsmessig i koppen og her må det bare gjøres et par personlige gjøremål før jeg kaster meg over ukens gjøremål.
Det nye Jeff Dunham var ålreit - litt langdrygt i perioder, men med absolutte høydepunkter. PanAm skal sjekkes ut i kveld ettersom den gikk samtidig med Dunham .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God aften fra BKK, hvor turen går mod lufthavnen ganske snart. Hjem med SK972 i nat.
Skønt med en forlænget weekend i BKK, men glæder mig nu også til at komme hjem til junior nu ![]() God dag til alle...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Da var helgen over også for meg. Det blir kveldsskift hele uka på meg. Heldigvis er det bare 6,5 timer lange vakter. Så jeg tror de skal gå passe raskt unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Kjevik.
Her skinner sola for en gangs skyld, så da har man tatt med seg kameraet ut for å ta bilder av noen sånne flymaskiner. Får se om jeg legger de ut med tiden, mangler program å redigere bilder i, men får undersøke litt på nettet etter gratis alternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 13 | 26-05-2018 20:14 |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 20-09-2012 20:12 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |