![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Grynt...
Alt for tidlig kjenner jeg, og IMM var ikke uenig. Men sola er oppe i hvert fall... Ut mot havet om halv annen time, for å gå i tog på skuta i morgen ![]() Skulle vært forbudt å ha heliflight så tidlig... Anyway, ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja det er tidlig å stå opp til å få folk ut i verden.
Her fra Brønnøysund ønskes alle en riktig god dag ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra PNH. Er på vei til the killing fields, det blir nok en sterk opplevelse. Etter noen timer med sightseeing bærer det videre til REP. Kan jo ikke stoppe for lenge på ett sted.
![]() Ha en fortreffelig dag! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Huff.. da jeg la meg I går følte jeg meg som Brad Pitt da jeg la meg og våknet opp som Ronnie Wood.. Veldig hyggelig kveld/natt ute med kunder, etter en noe dramatisk start med en lege som mente den minste hadde fått hjernehinnebetennelse. Vi ble sendt rett til sykehus som fikk avkreftet dette og selvfølgelig stappet henne full av antibiotika (som de elsker her nede) Sykehusene her er rett og slett utrolige – som flotte hoteller hvor leger osv. faktisk behandler deg som kunder??
I kveld er det ut på DXB og hente fatter (QR114), som er noe av det hyggeligste jeg gjør her nede.. Stå sammen med 70-80 andre nasjonaliteter i 34 varmegrader og en deilig jetfuel lukt.. Artig å se hvor forskjellig folk sier ”hei” etter kanskje årevis fra hverandre. Nyt helgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Asiana First Class Lounge på ICN, flighten hitover i OZ541 var en drøm med ypperlig service krydret med altfor mye god mat..blei til et-par timer søvn inatt før de vekket oss på minuttet to timer før avgang slik at vi fikk drukket opp de siste dråpene av Tatinger til frokosten. Sånn forøvrig var det fire slike flasker ombord ved avgang fordelt på like mange passasjerer.
![]() Om noen timer står OZ745 for tur retning HKG hvor man skal oppholde seg i noen dager! Ha en fin dag, og skål! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra #Ruters executive lounge North i Storokrysset. Jobben kaller, og med en kommende langhelg er det noen loose ends som må fikses. Håper man unngår er reprise av gårsdagens totale trafikksammenbrudd her i byen, da jeg må hjem i rimelig tid for å forberede morgendagens storinnrykk til frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra gjemmekontoret utenfor Haugesund. Bilen er levert på service, kaffien er i koppen. Nå kaster jeg meg over denne EDB maskinen og prøver meg på noen rapporter og slike spennende ting!
Mer enn klar for langhelg. Ha en flotters dag ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra 330 skvadron Sola. Kaffen går ned på høykant idag. Ha en fin dag alle
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornsann fra OSL, hvor man kom inn med SK208 fra KRS for en times tid siden. Om en liten time er det klart for et hopp ned til CPH hvor sete 1D venter på meg retning Våsjington Dølles. Hyggelig med oppgradering, selv om det er midtgangssete
![]()
![]() |
#10 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Samme arbeidsplass kaller denne fyren også - lange dager med dypdykk ned i den underliggende arkitekturen hvor en finner mye "interessant" - blir nok er dykk i løpet av langhelgen også - selv om deler av helgen skal tilbringes på Vedrens Ende med et ex forumedlem. ha en flott dag
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Grått og noe vind her over i sørvest. Det blir en dag med rapport skriving før helgen starter. Helt fri blir ikke helgen. Operasjonsvakt for PPI gjennom helgen betyr morgenmøter hver dag med riggen. Satser på at operasjoner går greit uten bruk av ekstra helikopter over BNN. Ha en fin 17.mai og god helg alle. Last edited by OJB; 16-05-2013 at 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Her bilde fra feltet og PPI en typisk vinterdag.
Ca 20m høye bølger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Grønlandsleiret. For øvrig første uka på lenge uten noen flyturer på programmet. På tide å finne noen nye segment runs!
![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Bærum, her går det i en del småplukk over tastaturet før man må løpe ut i møter i dag. Ikke helt sommer her i dag heller.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Ikke er det mye sommer og sol her heller, men tross alt bedre enn i badestampen til OJB (ovenfor).
Her er det siste arbeidsdag før det skal bowles i Nijmegen imorra... Ha en fin dag
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Yo!
Torsdagen bringer sykkeltur langt oppover Totenåsen med bl.a. MountainDew og en annen kollega før regnet setter inn, har hørt rykter om 17 Mai i morgen, men det gjør kun godt i lommeboken ifa. jobb! Nettopp ferdigstilt sommerens reise til Florida hvor man på nuværende tidspunkt står waitlisted til BF på UA39, confirmed BF på 1292 og 1293 - så satser vi at folka til Donald nede i FLL er like blide i år! På tide å trene pumpa, fjong dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra EVE. Sitter her og venter på et forsinket SAS fly, igjen. Det begynner å bli en vane nå at disse avgangene er for sen. Norwegian, som skulle gå en halvtime etter, landet nettopp og nå ser jeg også SK4082 på innflygning. Hå¨per bare jeg rekker flyet videre til Bergen, så jeg slipper å havne midt i kaoset ved Lagunen hjem. Er tross alt en viktig kamp å rekke i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God dag fra FBU, her skal vi jobbe litt før man skal opp til BA på OSL. De skal nemlig sikre at jeg er ute av landet resten av uken. London here i come.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Husk å snu ofte, ellers kan det bli en våt avslutning på 17. mai-toget
![]() God torsdag med en eim av fredag. Straks avgårde på jobb. Avdelingsmøte i dag, som har en tendens til å spise en time av arbeidstiden min. Nuvel. Kanskje mase litt på feriesøknaden jeg leverte for noen uker siden også. Ha en god en, uansett hvor du er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |