![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hallo igjen,
Ja, det er han masa om de eurobonuspoengene igjen ![]() Jeg skal ut å reise Oslo - Zurich - Miami med Swiss, og Orlando (a340-600 ![]() Går det ann å føre over poeng fra miles and more til EB? Evt hva lønner det seg, og registrere de poengene på Miles and More eller EB? Om selvsagt at ikke SAS går konk da. Dety er vanlig økonomi klasse detta altså. Jeg har allerede lagt inn mitt EB nr på bestillingen, på meg, samboeren og guttungen...får håpe det kommer litt ekstra poeng ![]() Takk for hjelpen godtfolk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du kan ikke overføre mellom M&M og EB. Hvilke bookingklasser har du på de forskjellige strekningene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Om jeg forstår deg riktig så går nok ikke det. Poengene kan kun tjenes opp med korresponderende navn på booking/navn på frequent flyer konto.
![]() |
![]() |
#4 | ||
Newcomer
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
L-klasse med Lufthansen er low economy hos Eurobonus og gir dermed kun 25% opptjening. Generelt er det veldig vanskelig å tjene noe særlig mer enn 25% hos LH med Eurobonus med mindre man reiser i business eller dyr-dyr-dyyyyr economy (men da lønner det seg nesten heller å slå til på business-tilbudene de har av og til) http://www.sas.no/en/EuroBonus/Earn-...nes/Lufthansa/
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.meilenrechner.de/earn_mil...estination=MIA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
110000 Miles and More miles, hva ville folk her på forumet brukt dem til | barca | Reiseforum | 4 | 09-04-2015 05:09 |
'Miles for dummies' | ostis | Småprat | 4 | 10-12-2012 22:59 |
United-miles -> EB | pinkrton | Reiseforum | 7 | 04-10-2009 01:42 |
Miles and More | flyKSU | Flyforum | 7 | 31-03-2007 22:18 |