![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som ve hvor mange Eurobonus poeng som trengs for å oppgradere til Biz på London-Singapore og Singapore-Sydney? Og er det mulig å oppgradere med flexi saver eller flexi økonomibilletter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Du finner det meste på EB-sidene til SAS:
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/S...pgrade-awards/ Som du antyder, ikke alle billetter kan oppgraderes, og SQ skiller vel også på A380 og ikke A380 ved å ha forskjellige bookingklasser i first og biz(?)
![]() |
#3 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Det er og en del jobb med eldre 773'er som oppgraderes til ny biz, jeg mener å mimre disse er angitt som 77A i amadeus. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det står man trenger 30 000 poeng mellom North America og South Asia, er det mulig å oppgradere for 30 000 poeng med Y billett mellom JFK-FRA-SIN. Denne flyvningen har samme rutenummer hele veien, og oppgradering hadde vært fantastisk.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det står samtidig at *A upgrades er pr. segment. Hva er definisjonen på det?
Hvordan regnes mellomlanding i FRA? Virker jo ikke helt sannsynlig at man får rutingen JFK-FRA-SIN for 30 000 poeng når det koster 50 000 poeng FRA-SIN
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Et segment er en flight, eks er JFK-FRA ett segment.
Det folk ogsaa maa huske paa at det maa vaere bookingklasse Y, B eller S hos Singapore som alle er svindyre, ofte dyrere enn betalt rabattert business. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er en jobbreise. Reisebyraaet opplyste a bookingklasse er Y. Jeg er litt i tvil om det stemmer da billetten er relativt dyr, men ikke saa dyr. Jeg proever uansett, man kan jo ha flaks.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tipper de mener at du har sete i Y, men man vet aldri. Verdt aa proeve.. Lykke til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nope, ringte SQ og det er Y bookingklasse. Jeg ville bruke Eurobonusmiles paa oppgradering, men det var ikke mulig. Det virker som et veldig fullt fly. Ingen midtgang eller vindusseter ledig, men de skulle legge inn en request om det. Det kan visst bli en slitsom flytur.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det kostet skjorter og farsarv å oppgradere til business, så det utgår. Det kan bli en slitsom tur, men en trip rapport skal jeg få til. Jeg er så dårlig med kamera på fly, men jeg skal se om jeg husker å ta noen. Jeg spurte igjen om det var Y klasse, og det stemte. Dette gir 100 % opptjening hos One Pass, men 150 % for elite opptjening.
Upcoming flights: APR GDN-ARN FR 738, ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 Last edited by jb1; 02-09-2011 at 04:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
B klasse er ofte ikke så dyrt hos SQ. men det er værre å få bekreftet plass i busines. Da jeg ringte UA om dette tidligere sa de at det måtte some regel være ledig D inventory for at SQ hadde ledig *A oppgradering. På de flightene jeg hadde var det ikke noe D, selv om det fantes Z, vet ikke akkurat hvordan SQ forholder seg til booking klasser.
SQ har også blokkert *A oppgradering på alle flighter med ny business. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EB poeng for upgrade med LH | TOS_EBG | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 15:40 |
Upgrade på UA med EB | mar83 | Reiseforum | 3 | 05-02-2010 21:24 |
Bekreftet oppgradering på poeng/ Star A upgrade | Bizflyer | Flyforum | 12 | 07-12-2007 17:15 |
Upgrade LH, også upgrade bonuspoeng ?? | SQ 777 | Flyforum | 10 | 29-04-2007 17:33 |
Bommet på målet med 1300 mil | TG923 | Flyforum | 0 | 31-12-2006 13:36 |