![]() |
|
![]() |
#1 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Et av leg`ene fra min Norwegian 737-800 DVD er frigitt. Slik kan mange fler få ta del i fantastiske cockpitopplevelser.
For de av dere som er lysten på å se 23 minutter med flyging fra cockpit-perspektivet så er det bare å trykke linken nederst! Å samarbeide med de gutta der om å lage god film fra cockpit, det er noe jeg aldri kommer til å glemme. Stemninga, seriøsiteten på jobben som blir utført, stoltheten de har for jobben sin. Det er bare fantastisk. Tømmerås som er CPT på flighten dere får se under her, er i tillegg til å være kaptein også instruktør i selskapet. Veldig dyktig på å forklare. Overskudd og masse energi. Sånt synes jeg det blir veldig god "tv" av. Artig å se og man kan virkelig bli inspirert av slike folk! Ønsker dere alle en fin kveld : ) Oslo-Berlin ENGM-EDDB B737-800 http://www.youtube.com/watch?v=KEa0e...eature=related
Last edited by LN-RRE; 01-09-2011 at 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastisk bra
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Dette synes jeg var utrolig bra! Håper det er mange som ser den ![]()
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Dette var meget severdig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Legal Eagle
|
![]()
Veldig bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Så den i går kveld og må si at det var god lørdagsunderholdning.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny Norwegian Cockpit film fra Justplanes . On the 787 | ENZV | Småprat | 0 | 11-01-2018 20:38 |
Ny Norwegian Cockpit film fra Justplanes | ENZV | Småprat | 4 | 26-08-2016 19:46 |
Norwegian cockpit-video fra Just Planes | KAB | Bilder & foto | 16 | 01-08-2013 19:43 |
Cockpit film Norwegian 737 800 | LN-RRE | Bilder & foto | 63 | 28-09-2010 01:38 |
Air Berlin eller Norwegian til Berlin | kristian | Reiseforum | 22 | 12-06-2010 08:41 |