![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noen som har erfaringer med dhr.com (Discount Hotel reservation) som ser ut til å ligge endel under andre i pris?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Har brukt de (og deres søsterselskap Otel.com) et antal ganger og det har fungert uten problemer for meg. Grunnen til at de noen ganger er billigere er kanskje at deres morselskap er turoperatør som booker store allotments med rom hos hotellene (sikkert for bussturister) til faste priser. Noen ganger har det på voucher stått: "Part of Miki Travel allotment". Brukte de senest for et par uker siden på Park Inn Hammarby Sjöstad som på hjemmesiden til Radisson var utsolgt, men jeg fikk rom for rundt 700 kroner via Otel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk, fikk PM fra noen som hadde hatt store problemer så jeg er litt betenkt på et tilbud som virket for godt til å være sant....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synd at andre har dårlige erfaringer og ikke vil dele de. Jeg har brukt de 6-7 ganger de siste 2 årene og har hotell booket i Krakow via dem nå på lørdag. Så jeg får satse på at det fortsetter å gå bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har noen erfaringer med Lufthansa long haul og nye business class? | viking83 | Reiseforum | 4 | 23-02-2014 15:30 |
Noen som har erfaringer med Arkia Israel Airlines? | Kashgar | Reiseforum | 4 | 27-06-2013 19:44 |
TK med spedbarn - noen som har erfaringer? | jjessen | Reiseforum | 5 | 28-02-2012 18:40 |
Noen som har Northwest fly fra Herpa som de ønsker å kvitte seg med? | audunn | Samlerhjørnet | 2 | 09-04-2007 16:06 |
Noen som har erfaringer fra Air France? | KLMfan | Flyforum | 11 | 15-05-2006 10:15 |