![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann!
Som vanlig en aldri så liten evighet etter resten har formidlet sine små mengder med bilder fra forrige lørdag da vi hadde to stk A340 på Flesland, så kommer eg med mine bilder! Har dog mange flere bilder og har måttet redigert litt på si innimellom mye jobbing, men her kommer nå de til slutt! Tok turen opp sammen med Benjamin Hennes og Kristoffer Rivedal, traff mange flere der oppe, takker for en hyggelig dag! ![]() Håper det ikke blir for mange bilder, skal prøve og prate dere gjennom! ![]() Syns det er viktig å presisere at det er pågår stort anleggsarbeid på flesland, maskinene er ikke til å unngå, men godt å se at det går fremover! ![]() ![]() Syns da egentlig at dette ble litt tøft! ![]() KFH var for min del ny i samlingen ![]() Carpatair var forøvrig også ny, tror denne snagget ut, den ble stående her ![]() Hørte lenge noe summing det fjerne, det var visst denne! ![]() ![]() Får noen tøffe vinkler nå som den store haugen som stod midt i veien endelig er vekke! ![]() En liten tur ned på GA for å beskue en nydelig PC-12 og mye annet.. Bildene av PC-12'en tok de andre seg av ![]() ![]() ![]() ![]() En YAK-52 som nå har kommet på norsk register ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Losen tok av for et aldri så lite oppdrag ![]() ![]() Så tok LN-OEN av, den takset bak en bygning, vi antok at den hovertaxet ut til taksebanen, men neida. Den snudde og kom lavt tilbake... Tøft! ![]() ![]() Anledningen var Havsportveka hjemme på Austrheim, der skulle eg vel egentlig vert og fått vert med på helikoptertur, men men.. ![]() Den vinkelen eg personlig syntes Dash-8 ser best ut fra ![]() Dags for å forflytte seg mot Vest siden av flesland. ![]() Heeiii duuuu! ![]() ![]() Viktig å poengtere at vi egentlig hadde 3 340'er på besøk denne dagen, her er tredje eller første mann om du vil! ![]() ![]() Når man for engangsskyld sikter på noe annet enn flyet, da får man beacon lyset med.. ![]() Klar for 340? Varmer opp med en gris.. ![]() Tadaaaa! ![]() Den kom luskende til slutt ![]() ![]() ![]() Stor større størst, legg merke til personen i midten ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Ganske ferske LN-DYQ gjorde et lite dykk innom Flesland! ![]() Forsøkte å sette ned lukkeren og eksperimentere litt, noe ble jo bra! ![]() ![]() Bakom busken, ja der er det en.. ![]() ![]() ![]() Alltid like imponerende å se en tom 340 ta av ![]() ![]() Det desidert vakreste fargeskjemaet som trafikkerer BGO ![]() ![]() Ren og pen maskin fra Lufthansa ![]() ![]() Som Benjamin påpekte, første gang eg har sett at Piloter har vinka under landing! ![]() ![]() Så en stund seinere landet Hifly sin 340 ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den ruver godt!
![]() Se på de små folkene! ![]() Tur nr 2 for dagen ![]() Lufthansa Embraer i Nydelig lys! ![]() ![]() ![]() Hei fly! ![]() ![]() Det får bli Hifly som blinker Hade for denne gang! ![]() Sitter og lurer på om du kom så langt.. ![]() I såfall takk for titten og legg gjerne igjen en kommentar! ![]() God helg nå som den nærmer seg! Mvh Tommy ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget meget bra. Kvalitetsmessig er noen av bildene noe av det bedre som har blitt presentert i det siste!
Takk for titten.
![]() |
#6 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Virkelig en nydelig serie på alle måter, variasjon og kvalitet
![]() TK ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser da gjennom alle bildene må skjønne! Hvert eneste ett!
![]() Og my gådd så digre de monstra der er! :O Flotte bilder ja forresten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Front section flyer
|
![]()
Kuul og artig vri på en fotoserie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fantastisk bra og variert serie
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glimrende serie fra deg, skarpt og flotte farger som vanlig. En fryd å se på, virkelig flotte vinkler dere kan få ved BGO
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt kongebra Tommybilder.
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Meget fine bilder fra en fin dag på Flesland. Hyggelig å hilse på..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Alle har tydeligvis hver sin smak... Dette er min smak
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Må si jeg savner større maskiner her i SVG. Skulle gjerne hatt A340 oftere!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du er KONGEN av Flybilder, Tommy!!! Artig bilde av sauen!!
Har du forresten mulighet til å hjelpe med bilder av LN-VYJ (Nordhordland Flyklubb), som jeg nå tror ligger i Eknesvågen? Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker for veldig hyggelige tilbakemeldinger, det liker eg
![]() Seabee, kan se på muligheten, det er et godt stykke å kjøre, men dersom eg kjører mot Bergen en gang, så kan eg kanskje ta en tur bortom ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mye flott her Tommy.
![]() Du var plassert perfekt for roteringen til A340en til SAS, og neste gang Bergen Helikopter sin EC120 tar av skal jeg gå nærmere gjerdet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland 03.04.12 | Benjamin Hennes | Bilder & foto | 6 | 04-04-2012 00:54 |
Flesland 24.06.08 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 7 | 08-07-2008 01:01 |
Flesland 24.06.08. | BGO Flyer | Bilder & foto | 2 | 27-06-2008 17:09 |
Flesland 22.02.08 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 6 | 23-02-2008 17:16 |
Flesland | MountainDew | Flyhistorisk forum | 0 | 09-10-2005 00:39 |