![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fanga TF-FIR i dag, den så fresh ut i lakken - kanskje den er nylakkert tenkte jeg... Så måtte jeg hjem for å se tidligere bilder av samme maskin... Så så jeg hvorfor - den blå buken var vekk...! Den nydelige blå buken i dette flotte fargeskjema...
![]() ![]() Slik så den ut sist jeg så den, for et par år siden - en kald og grå desemberdag i Køben (ikke et foto til å være stolt av, det ble tatt fort og gale i iskald vind og regn som holdt på å gå over til sne)... ![]() Så var det TF-LLX, som også har hel-hvitt skrog, og hvite motorer - den gule kontrastfargen mangler... ![]() ![]() ![]() Har ikke sett TF-FII så langt i år, den har enda en variant - hel-hvit med gul logo... ![]() ![]() Her er det som jeg tror, trodde, kom til å tro - er riktig fargeskjema... Og for meg - det beste... TF-FIN ![]() ![]() TF-FIA ![]() TF-FIJ ![]() TF-FIO ![]() TF-FIP ![]() ![]() ![]() TF-FIZ ![]() ![]() H
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål og erfaringer med Icelandair | 777-777 | Reiseforum | 33 | 07-03-2025 17:40 |
Icelandair mot brudd med lånevilkårene - må forhandle med kreditorer | Someone | Flyforum | 10 | 03-04-2019 17:16 |
Icelandair med Baltimore | Someone | Flyforum | 5 | 11-01-2018 01:55 |
Icelandair med nordlysfarger | Someone | Småprat | 1 | 09-12-2014 23:00 |
BGO - En dag, mange Airbus, mange Spanjoler pluss annet snacks | Tom McNikon | Bilder & foto | 8 | 07-07-2013 22:41 |