![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg og mitt reisefølge skal på tur i oktober, sånn ca 6.-7.okt til 19.-21. okt. Reisefølget er idag EBS (hulk, iflg henne), men ønsker seg tilbake på EBG. Jeg er EBB, og vil være godt fornøyd med å komme opp på sølv. Vi skal innom SIN (4-6 dager), og helst også BKK (3-4 dager), men er ellers fleksibel på datoer og andre stopovers. Vi skal legge inntil ca kr 20.000 hver i billett. Utfordringen er å finne en tur/routing som gir mest valuta (les poeng/flytid/opplevelser) i EB.
Har allerede registrert at SK har et greit tilbud i Eco Extra OSL - SIN (via BKK), til drøyt kr 12.000 p.p., evt i underkant av 20' i biz. Gir henholdsvis 21000 poeng og 28400 poeng. Gode forslag mottas med takk! TR blir garantert levert etter turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ta deg en tur innom her. Her har du en del tilbud i biz. Kanskje noe av dette passer? http://www.vornesitzen.de/home/index.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyplasser egnet for "Mileage run" | fuglern | Reiseforum | 177 | 27-02-2016 18:29 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |