![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. Er på vei til å våkne til liv. Snart går turen opp bakken til kontoret og en ny arbeidsdag. I dag blir siste rolige dag på jobb før de fleste er tilbake på mandag. Får vel nye roen mens jeg kan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfok!
Da var det fredag. En del småting som må unnagjøres før kursen settes mot hytta for helgen, og kanskje en tur til byen morgen for å se litt mer av skipene i Cutty Sark regattaen. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredagsmorgen fra Rakkestad flyplass, akkurat kommet meg inn på kontoret, og når jeg ser ut av vinduet så ser det ut til at det kan bli mange timer i luften i dag! Bare håpe det holder seg slik som det er nå, ikke en eneste sky over her!
Ha en fin fin dag forumfolk! ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God regnfull fredag fra Trondheim
Her er det trist og grått og 13 grader, men det er FREDAG ![]() Meldt bedring utover dagen heldigvis ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen. Trøtt i trynet i dag, men det er heldigvis sol og over 20 grader før klokken 8. Nå gjenstår bare sjarmøretappen på kontoret før man tar helg.
Ønsker alle en fredfull helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
3,5 timers arbeid, så er det rett hjem og sove. Vips befinner man seg plutselig i favorittfartøyet: Dash 8-100, før jeg vet ordet av det
![]() Ferie, folkens, ferie! Jeg og Farmer er heldige i dag gitt ![]() Ha en ellers varm dag i Oslo, eller kald, men solstrålende dag i Tromsø! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn fra Arendal. Solen skinner og temperaturen i vannet nede ved bryggen nærmer seg 23. Bryggefest i kveld og man må vel begynne å lade opp med litt ferske reker og hvitvin i løpet av formiddagen.
![]() God Olsok ønskes alle.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
TGIF og takke seg til en skikkelig heftig langfriperiode. Nettopp kommet hjem fra nattvakt og "den bortskjemte" har regelrett spist opp nesten alt som var i kjøleskapet i natt
![]() ![]() Ha en heidundranes flott dag, nå hiver jeg meg sulten i loppekassa ![]()
![]() |
#9 |
Legal Eagle
|
![]()
God sommermorgen fra Rygge!
Her har det vært sydenstemning noen dager nå, og den ser ut til å fortsette. Det blir nok strandliv i dag og, selv om vannet er alt for kaldt (17-18 °C). RIP Bendik (18) Ha en fin dag videre, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim #2!
Har vore hos tannpleieren, og nyter no dagens kaffi på Dromedar ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Strålende sol og frokosten er nettopp inntatt på terrassen. Noen timer i solen venter før kursen settes mot OSL og den noe tungvindte reisemåten til Molde......via KSU. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Siste dag i ferien og i konsernet, og en utfordrende lederstilling i ett annet internasjonalt konsern venter på meg på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ser ut til å bli en kort dag på kontoret i dag. Det kommer folk over vestfra i dag, som skal være med i staben til Norway Cup, så dermed blir det en runde på byen i dag, før pliktene deres starter i morgen. En runde på brune puber er jo et must, og Arnie'en får nok besøk på Tranen i dag (om han er der i dag, da). Hvor ellers haren hopper er ikke lett å si...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Ser bra ut så langt, men nå dundrer og smeller det voldsomt nordover. Får bli ferdig med det jeg skal og komme meg til et sted det er kort vei til takly i tilfelle himmelens sluser åpner seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Akersgata. Det merkes at jeg har jobbet 12 dager i strekk, og de siste 7 dager har vært ganske spesielle. Så nå skal det bli godt med to fridager.
Registrerer fra Bærum at det er fare for regn også i dag - det var en voldsom skyll i sentrum i går ettermiddag, da torsdagspilsen ble inntatt. Så kanskje man bare skal innta sofaen? God fredag til alle ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö.
En AppleTv-2 er netop landet fra USA - så nu skal efterniddagen bruges på at se hvad Netflix har at byde på ![]() ![]() God dag til alle...
![]() |
#17 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Jeg ser at NRKs overføring av minnemarkeringen i Folkets Hus også gikk i svart (det kunne være greit om programleder opplyste om at det var lyn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Hørte den ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
48 timer til Seattle .... gleeeeeeder meg!
![]() Varmt og klamt i Atlanta som vanlig .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |