![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Jeg har lenge undret meg over hvorfor EBS-statusen har så få goder? Jeg innser at den er blitt lettere oppnåelig etter innføringen av Kvalifiserende flyvninger, men hvorfor måtte man gjøre den så lite attraktiv i samme slengen? Etter å ha lest denne tråden http://www.flyertalk.com/forum/sas-e...mprove-eb.html ser jeg at jeg slettes ikke er den eneste som undrer meg over de få fordelene EBS har. Lufthansa's frequent flyer er jo mye mer attraktiv når man sammenligner. EBS: - 20 000 points / 20 flyvninger - 1 ekstra bag - Businessinnsjekk - 15% ekstra poeng - 1. årig status - Wait list priority LH FF: - 35 000 miles / 30 flyvninger - LH Group Business Lounge + andre lounger (med lh-billett) - 1 ekstra bag - 25% ekstra poeng - Businessinnsjekk - 2. årig status - Skikkelige bag tags - Wait list priority Jeg skjønner ikke hvorfor SAS ikke kan sende ut noen bag tags, og f. eks gi loungetilgang for member på hub'ene? Statusen er slettes ikke så lojalitetsskapende som den kunne vært. Med andre ord, hva kan/bør SAS gjøre for å gjøre statusen bedre - og hvorfor gjør de det ikke? Last edited by doffer; 18-07-2011 at 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Tilgang til business-loungen i Oslo, København og Stockholm, f.eks. Men med 128.000 sølvkunder har de kanskje ikke kapasitet til dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er jo grensene for LH FF og EBS så forskjellige at de nesten ikke kan sammenlignes. Med de kravene som settes til FF-status som er *-sølv er det ikke langt opp til EBG som vel er mer attraktiv enn FF siden det er *-gull
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Naar man ser hvor overfyllte LH sine lounger ofte er saa er jeg glad for at SAS ikke tilbyr loungetilgang til EBSere
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Silver Classics | KnutW | Samlerhjørnet | 0 | 27-04-2018 17:30 |
Ingen fordeler som EuroBonus Silver? | FlightDeck | Reiseforum | 50 | 06-06-2014 12:47 |
FastTrack for EuroBonus Silver | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 28-10-2009 18:12 |
Hi Ho, Silver Lining.. | Martin | TripReports | 85 | 26-10-2009 18:59 |
Hvorfor har DY så lite avganger til ARN? | Glenn | Flyforum | 5 | 12-08-2009 20:22 |