![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei. Lurte på om noen her har reist med Spanair sin C-klasse mellom BCN og CPH, og vet hva jeg kan forvente av mat, lounger, og service? Har transit til BGO etter flighten mellom BCN og CPH og lurte på om vi får tilgang til SAS-loungen i CPH?
Takker for svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg har fløyet Spanair i deres Premium Class mellom København og Madrid. Du får tilgang til SAS-loungen om du har en ordentlig Premium Class-billett, men ikke hvis den er oppgradert.
Det er som regel de tre første radene som er satt av til denne klassen, med blokkert midtsete, og heldigvis er benplassen betydelig bedre foran i flyet. Det er en fast flyvert/flyvertinne som følger en opp. Før avgang fikk jeg et glass med cava og en avis, og på marsjhøyde ble det utdelt nøtter og mer drikke. Jeg ble så spurt de om jeg ville ha maten nå eller senere i flyvningen, noe jeg syntes var et fin gest. Maten var imidlertid ikke veldig imponerende - man får en kartong med en forrett (typisk spansk skinke), en liten varmrett, samt en enkel dessert. Jeg fikk flere ganger spørsmål om mer å drikke og jeg syntes servicen var tilfredsstillende. Hadde lave forventninger til Spanair i utgangspunktet, og det var mye mas om salg av varer og skrapelodd (med mer), om bord, men føler at man i Premium Class på en måte ble beskyttet litt mot dette. Last edited by FlightDeck; 16-07-2011 at 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Okei, da vet jeg hva jeg kan forvente.
Tusen takk for svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair planlegger europeisk dominans | Blubird | Flyforum | 3 | 28-02-2005 10:12 |
LH planlegger europeisk bizjet nettverk | CK | Flyforum | 1 | 14-01-2005 17:39 |