![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skulle hatt medlemsnumemret til min kone i M&M for å sikre statusmatch. Nå ligger kortet hennes i en pappeske hjemme. I e-poster fra M&M er ikke medlemsnummer oppført (har en e-post med delvis nummer, resten sladdet).
Noen ide om en kan hoste det opp på websiden deres/etterspørre nummert og få det på e-post når en har navn og korrekt e-postadresse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prøv å ring 22836569 i morgen, så kanskje de kan hjelpe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Logg inn på websiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uansett funker ikke det jeg tror er brukernavnet... Ikke sikker på om det er laget brukernavn engang til kontoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det skal ligge en epost fra lufthansa,sannsynligvis fra denne adressen: OnlineServices@lufthansa.com med brukernavn og medlemsnummer, på epostkontoen som ble brukt når hun ble registrert i miles & more.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er som "meliiis" sier. Sjekket selv nå, og det kom en mail fra den adressen med velkomstord og en PDF-fil som inneholder et "midlertidig medlemskort" Der står medlemsnummer
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk for gode råd, vi får satse på at det går å etterregistrere. Hadde vært surt å tape Senator statusen på målstreken.
Et annet spørsmål. Jeg har noe som heter cosutmer number i profilen min med format xxx6378xx, og et M&M nummer som er xxx005283749xxxx. Noen som vet forskjellen? Ser også at det er litt ulik lengde på M&M medlemsnumre. Det står inntil 16 siffer når du skal skrive inn nummeret, men mitt er 15 siffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
16 nummer er hvis du har kredittkort knyttet til. Så vidt jeg vet så har du et unikt kundenummer, og så har du selve miles and more nummeret. Det er fordi M&M nummeret endres når statusen endres. 9xxx er basic, 2xxx er fqt og sen, 3xxx er hon, sånn omtrent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Etterbruk av Kai Tak | Herlov | Småprat | 9 | 04-08-2023 18:56 |
Nytt M&M nummer ved ny status | Chriscross | Reiseforum | 3 | 11-12-2013 15:46 |