![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Skulle egentlig fly SAS bgo-lgw idag men den var overbooket og meldte meg for å bli flyttet over til bd's lhr-avgang. Hadde oprinnelig en eco billett og havnet som eneste passasjer i bd-business! Det som var rart var at billetten var i r-klasse som jeg verken finner hos bmi eller sk http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/loya...s/flights.aspx http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroB...lyselskap/bmi/ Spørsmålet mitt er om dette bare er en midlertidig klasse, og at jeg vil få businesspoeng, eller om jeg ikke kommer få noe i det hele tatt og derfor bør be om poeng etter opprinnelig reiserute? Takker for svar ![]() (bmi business var forresten helt grei, men cc fryktelig fnisete! Gode seter og fantastisk plass) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er ganske sikker på at bookingklasse R vanligvis brukes for 'non-revenue'-passasjerer. Dvs. at du ikke får noe poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Du får uansett poengene du skulle hatt hos sk om det er noen trøst dersom du etterregistrerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
R er en non-revenue Biz klasse. Nada points.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI Diamond Club (splittet fra: Tilbud fra TK i C-klasse) | janarne101 | Reiseforum | 4 | 04-11-2011 12:56 |
Kampanjer i C-klasse | LCH | Reiseforum | 8 | 30-08-2010 10:16 |
bmi baby med i bmi's bonusprogram | CK | Flyforum | 0 | 22-05-2007 10:32 |
C-klasse t/r Madrid | Eriksan | TripReports | 37 | 14-04-2007 00:03 |