![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei alle sammen
For mange år siden (sikkert 15 år) så jeg en film hvor det var en flight som fløy gjennom en portal av et slag eller noe som gjorde at dem havnet i tiden som nettopp har vært.. De som "overlevde" portalen var de som sov ombord flyet da det skjedde. Vel nede på bakken skjønner de fort at noe er galt. Alt de spiser smaker råttent, ingen andre mennesker er rundt dem osv. Men de har dårlig tid til å komme seg tilbake til riktig tid, da noen flyvende kuler med en stor motorsaglignnende munn kommer for å spise opp alt som finnes ![]() De greier så klart å fule opp flyet og stikke av rett før siste rest av rullebanen blir spist opp. Mitt store spørsmål er da om noen her inne har hørt noe om denne filmen og hva den heter? Jeg har hele tiden trodd Steven Spielberg har hatt noe å gjøre med filmen, men finner ikke noe som kan ligne av han på wikipedia. Takk takk om noen skjønner hvilken film jeg prøver å komme frem til ![]()
![]() |
#2 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Stephen King’s ´The Langoliers´
![]() Ex TWA L-1011-Tristar. Last edited by Eirik; 09-06-2011 at 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk! Hva er det folk ikke vet her inne
![]()
![]() |
#4 |
Livsnyter
|
![]()
Så den en gang, ganske fasinerende greier (i alle fall den gang, den kvelden)
Får kanskje bestille en kopi på Amazon.com, mener å huske masse flotte L-1011-sekvenser, og spaca story. EDIT: det er herved gjort ![]() Last edited by Eirik; 09-06-2011 at 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
|
![]()
Vet ikke om folk kjenner til denne :
http://www.imdb.com/title/tt0069278/ Klassisk sak fra 1972, med Charlton Heston, fantastisk flotte filmsekvenser av 707 inflight, anbefales for de som liker Heston, ´Airport´, 707, og flynostalgi generelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er en bra film!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Huff.. har fortsatt "mareritt" av denne filmen, ikke fordi
den var spennende - tvert i mot. En mer dørgende kjedelig film, tror jeg nesten at jeg aldri har vært borte i. "The Langoliers" er i allefall fin sovemedisin, der er den i sitt ess.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Leter etter en flymodell av Croatia A319 | Tarzan | Samlerhjørnet | 0 | 10-10-2016 17:40 |
Leter etter en Iberworld A320 Modell | Tarzan | Samlerhjørnet | 3 | 29-08-2016 12:12 |
Ryanair leter etter en ny base i Skandinavia | Bll spotter | Flyforum | 56 | 03-11-2009 09:19 |
Leter etter Doyusha F-27 i 1/144 | JetBlue | Samlerhjørnet | 5 | 11-03-2007 23:57 |