![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Son
Posts: 358
|
![]()
I mai/juni i fjor var jeg med LN-RKG (CPH-ORD) og LN-RKH (IAD-CPH) begge i Y. SAS leverte et meget bra produkt, blide crew og ellers god service.
Som PRM (WCHC) møtte jeg en liten utfordring: Da assistanseteamet skulle løfte meg fra aisle chair over i setet (38G/34G) fikk de ikke slått opp det ytterste armlenet, noe som medførte at jeg måtte løftes over armlenet. Er det noen 'triks' som man må gjøre for å slå opp armlenet i economy? ELLER Er det noen seterader i flyet som har mulighet for å slå opp armlenet som er bedre egnet for oss som trenger bæring (mener å ha sett/lest en plass at AA har plasser som er særlig egnet PRM-er)? Jeg velger gjerne SAS igjen på IC neste gang, men å kunne slå opp armlenet vil gjøre turen en del enklere, ikke minst for de som skal løfte meg. Håper noen kan hjelpe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,907
|
![]()
Det skal være et antall seter med oppfellbare armlener i alle klasser, begynner å bli lenge siden jeg fløy A340/330 hos SAS men tidliger i måneden hadde Air France dette på "min" faste rad 20 og har sett flere rader lengre bak...ikke alle men ganske mange, det var slik hos SAS tidligere.
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Son
Posts: 358
|
![]()
Takk for info
![]() Hvem vet hvilke rader dette gjelder (SAS kundeservice hadde ikke peiling da jeg spurte de for en stund siden)? Tenkte at neste langtur skal jeg be om å bli pre-seated på en av disse radene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Jeg titter litt på manualene vi har og i følge den så er det ingen slike seter i Economy Extra på 330 eller 340. I Economy så er det for 333: 21-29BF, 30F, 32B and 33-46BF. Og for 343: 24-29BF, 30F, 32B and 33-46BF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Son
Posts: 358
|
![]() Quote:
![]() ![]() Bare av nysgjerrighet; er det noe oppfellbart i biz? (kunne hende at man plutselig fikk mulighet til å teste det en gang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,713
|
![]()
Nei, der sitter armlenet fast, men så kommer du kanskje bedre til med rullestolen også pga. seteavstand
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]()
Om du ikke har flydd biz før, la være! Det er så surt å komme tilbake til vanlig economy etterpå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL SAS A343 23NOV16 | SAS-Steward | Spotteralerts | 1 | 22-11-2016 04:46 |
EVE SAS A343 31OKT15 | putzmeister | Spotteralerts | 3 | 26-10-2015 13:11 |
Mangel på SAS A343 , SK943 | scanhorse | Småprat | 1 | 17-05-2011 19:25 |
SK909 CPH-EWR 26.08.08 - A333 eller A343? | jcnorway | Reiseforum | 11 | 04-09-2008 01:23 |
SAS A343 | Dag Viking | Flyforum | 7 | 25-10-2006 23:05 |