![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da jeg på fredag skal tilbringe noen timer på FRA, lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med noen opplysninger om spotterterassen der. Det er dessverre sparsommelig med opplysninger på flyplassen sin egen hjemmeside. Det eneste verdifulle som egentlig står der er hva det koster å komme inn der (5 eur)
Så dersom noen kan hjelpe meg med opplysninger om: - Hvor ligger den? - Hvordan kommer man dit enklest fra A eller B piren. - Åpningstider - Er det lov å røyke der ute? (For å lure med Reisekamerat T!!) På forhånd takk for hjelp! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Den ligger rett ved McDonalds i T2 (midt mellom D og E). Du må ut av sikker sone også ta toget fra T1 til T2. Åpningstider er jeg ikke sikker på, men fritt fra hukommelsen mener jeg den er åpen til 5-6 tiden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
For øvrig må du passere en sikkerhetskontroll med samme regler som ellers, med andre ord ingen drikke mm. Last edited by Novair; 14-06-2011 at 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke de samme reglene, ihvertfall fikk jeg lov til å ta med meg drikke gjennom der i fjor sommer. Men de kan kanskje ha forandret på det siden da?
Last edited by Someone; 14-06-2011 at 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Røyking er selvfølgelig ikke tillatt. Toalett finnes ikke på utsiden. Drikke kan kjøpes fra automat etter passert sikkerhetskontroll. Lh sine A380 står parkert ved enden av plattformen. Eg var der 17 mai :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Åpningstider 10-18.
På T2 som Someone skriver. Når du kommer av toget fra T1 så er det ned 2 rulletrapper, over "plassen" og opp en rulletrapp. Da får du McDonalds til høyre for lekeplassen. Hvis du går til venstre for lekeplassen så kommer du til der man kjøper billetter og går gjennom sikkerhetskontrollen. Da vi (Sirpjalle, Zico77 og jeg) var der på søndag så delte de ut gratis vann. Ikke iskaldt, men greit nok. Om de gjør det hver dag vet jeg ikke. Ikke sikker på røyking, men vil ikke tro det... Men du er jo landside når du går på toget, så da er det ikke vanskelig å ta en kjapp tur ut for å ta seg en røyk. Hæv føn ![]()
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk skal dere ha!
Merkelig at det ikke er mulig å finne et bedre kart over terminalene. Trodde forøvrig toget gikk fra "etter" sikkerhetskontrollen. Går det 2? Skulle det bli regn, har jeg funnet ut at det befinner seg en Hooters restaurant på FRA. Kanskje bedre motiver for fotografering der?!?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er et tog, men to seksjoner. En skitten og en ren del
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Info om Heuer armbåndsur fra Luftforsvaret | AndersB | Samlerhjørnet | 0 | 28-10-2008 15:49 |
Spotterterassen i ZRH stenger | LN-MOW | Flyforum | 3 | 04-10-2008 14:41 |
Info fra Norwegian om fly | SK917 | Flyforum | 91 | 29-08-2007 13:35 |
Info om seating fra DY | The Ticketor | Flyforum | 2 | 30-03-2007 10:26 |
litt luftsport info fra sogn | C172 | Flyforum | 1 | 03-05-2006 22:32 |