![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Har tenkt å oppgradere og har sett på disse:
- Saitek Yoke with Throttle Quadrant (vet det er mange oppgraderingsmuligheter for dette settet, men er ikke på det nivået enda. Blir kanskje også litt teit å fly jagerfly med ratt..) - X52 Pro Flight System (Kult med motstand i stikka..) - Logitech Flight System G940 (fant dette for ca 1500 kr i utlandet og er vel dette som er mest aktuelt tror jeg.) Noen som har noen form for erfaring/innvendinger ved noen av disse, eventuelt andre typer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har hatt den vanlige X52en, og den er nå pensjonert til fordel for en mye simplere Logitech. Yoke er lite kompatibelt uten pedaler. Har både pedaler og yoke + stikke. Og jeg bruker mest stikka. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt G940, er en komplett pakke - som jeg har hørt mye godt om
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk for svar, skal ta det til etterretning. Blir nok mest sannsynlig g940.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Eller du kan sjekke ut http://www.simhq.com/_commentary/all_101b.html som er laga for DCS A-10. Verdt å sjekke ut.
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Så ut som en hissig joystick.
![]() Er egentlig ute etter en mer allsidig joystick; "The HOTAS Warthog includes no provisions for connection of rudder pedals, and for now Thrustmaster has no plans to make USB rudder pedals." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har Pro Flight yoken fra Saitek, med 2x throttle, rudder, multipanel og switchpanel. Funker som bare det! Jeg kjøpte fra simware simulations på nettet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Så at Saitek kom med en ny, grom joystick med force sensing. Regner med at denne også kan kobles til resten av Saitek-utstyret som rorpedaler å helle pakken. Men det blir nok G940 denne gangen, gidder ikke investere så alt for mye penger i joystick og utstyr enda.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilken flytype? | RJon | Småprat | 11 | 11-04-2014 02:18 |
Flightsimulator spill og joystick | Hpkris | Samlerhjørnet | 1 | 22-06-2012 12:25 |
Hvilken linse?? | Motard | Bilder & foto | 9 | 14-10-2009 16:46 |
Hvilken flytype ? | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 12-04-2006 06:37 |