![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god mårn fra Tromsø
Mørkt , men overraskende mildt, 11,7 C kl .0640. Egentlig ganske deilig ![]() Idag er det boligmesse å besøke, kanskje en plukker opp noen nyttige tips. Ha en flott lørdag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag morgen... Det er mildt i hovedstaden også. Dagen bringer et intervju/møte med en mulig vaskehjelp... Ellers skal det bli en rolig lørdag med mange aviser...kaffen er allerede klar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og tredje hilsen kommer fra sør.
![]() Har endel skolearbeid jeg må få gjort i helga, men kan ikke si at inspirasjonen er tilstede... Er heldigvis dårlig vær og regn ute, så noe må jeg da klare å få gjort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Da er det på plass med en hilsen fra Midt Norge ![]() Trondheim byr på 11 grader og overskyet vær i dag. Skulle være fine værforhold for å "knuse" Tromsø på Lerkendal ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Go' ettermiddag dere. En real nedtur å lande på Gardermoen i går når man kommer fra et solfylt Trondheim og 17-18 grader. Og trenden fortsetter idag, grått, grått og grått så langt øyet ser. Fysj. En liten pust i bakken før det blir opp i luften igjen på mandagen. Men før den tid er det fest og morro for alle penga.
![]() Ha en god helg alle i hop. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et solfylt Atlanta. Sitter og ser Spurs banke Arse-nal .. skal ta guttungen paa karneval etterpaa, og deretter blir det tur til Bestemor i Greenville saa det er nok lite haap om aa faa sett Middlesborough-ManU og Chelsea-Blackburn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld må nesten jeg si. Sitter nå i en av Thai Loungene på BKK, og venter på boarding på LH783 som skal ta meg tilbake til Europa igjen etter et kort og hektisk opphold i Phuket siden onsdag. Ons-fre bestod av konferanse hvor jeg holdt 2 foredrag, og i dag har jeg for en sjelden gangs skyld tatt meg totalt fri, ligget på stranda, vært på SPA og bare blitt bortskjemt. Nå er det nesten et døgn med reise som står for døren før jeg setter beina på bakken på et sted meget sentralt i Norge.Blir hjemme til onsdag, og da er det retur til Thailand igjen, så her blir det "mil" ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvorfor ikke bare bli i Thailand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Akkurat nå har jeg det forøvrig helt fortreffelig. Sitter mett og fornøyd etter et meget bra måltid( som alltid på LH), har fått kaffe og konjakk og funnet wifi sonen ombord og kan være på nett noen timer før jeg skal legge meg langstrak og sove til vi lander i Munchen i morgen tidlig. Har akkurat passert Calcutta kan jeg se på monitoren, men lurer på om vi sliter med motvind, da Groundspeed er knappe 800 km/t.. Men det å fly langt nå om dagen er jo bare en lek med så mye spennende underholdning som man kan finne på med alle de muligheter som gis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...om man velger rett selskap!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Om du flyger med SAS så finns det plenty att göra i Monkey class. Detta gäller för många andra också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy lørdag | Twin Otter | Flyforum | 15 | 15-09-2018 17:41 |
Happy lørdag morgen folkens | ATC-flyradar | Flyforum | 31 | 20-08-2017 03:46 |
Happy (lørdag) kinesisk nytt year | petter380 | Flyforum | 13 | 28-01-2017 13:05 |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 21 | 04-12-2016 04:24 |
Happy Lørdag :) | TigerBlack | Flyforum | 1 | 27-11-2004 11:06 |