![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal ha en natt på hotell ved OSL i slutten av mars. Kommer inn med et fly på ettermiddagen, og reiser i 12 tiden dagen etter.
Ser at Radisson er en god del dyrere enn andre, men var meget fornøyd når jeg bodde der for noen år siden. Er det noen vits å betale for å bo så nærme OSL, eller vil vinningen gå opp i spinningen ved å velge et billigere hotell litt lenger vekke. Hadde ikke skadet om det var et hotell med litt "liv" på kvelden heller? På forhånd takk
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvordan kommer en seg til de hotellene som ligger litt vekke fra OSL?
Gratisbuss finnes vel ikke i Norge? Edit: Så at for to personer blir det 280kr med buss t/r hotell.
Upcomming... Tja, si det? Rundt omkring i Norge ? Så langt i år: Rundt omkring i Norge Last edited by A-380; 28-11-2011 at 22:10. Reason: Gadd å lete litt selv på nett |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
EDIT. Busseholdeplass ved Clarion - er rett ved siden av "Runway"
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-11-2011 at 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alternativt Park Inn. Ligger i gangavstand fra ankomst, bare på andre siden i forhold til Radisson Blu. http://www.parkinn.com/airporthotel-oslo
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen,
Er det noen som kan fortelle meg om hvordan Scandic Gardermoen Airport er? Skal ha en natt der tidlig neste år. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Scandic Gardermoen er helt greit.
God frokost er det også. Dessuten gratis buss så lenge man går til stoppestedet for Europark som er rett ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Park Inn var ganske OK sist jeg var der, skal dit igjen om ikke lenge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Litt krøkkete formulert av meg. Det er ikke en "gratis buss". Det er en buss for de som bruker Europark. Og en av parkeringene til Europark ligger vegg i vegg med Scandic. Så man skal vel egentlig betale på bussen dersom man ikke parkerer der. Dersom man parkerer så er buss uansett gratis. ( men har aldri blitt spurt ombord på bussen om å vise billett for bil. Vi har bodd der mye og har alltid kjørt bil og parkert der ) Gå ut av hotellet og til høyre. 100 meter bortenfor er en av parkeringene/ stoppene til en av Europark rutene. Husker ikke hvem plattform på OSL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Europark har ingen områder rett ved Scandic: http://www.europark.no/no/lufthavnpa...havn-kart.html
Scandic ligger langs vegen nederst til venstre på kartet, utenfor selve kartet. Det kan hende det ligger en parkeringsplass rett ved Scandic, men det ser ikke ut til å være Europark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er vel denne gjengen som har parkering borte ved Scandic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fortsatt ingen hoteller som har gratis shuttle, evt noen som jobber i Radisson som vil være min venn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det ikke bare 40-60kr pr vei med shuttle? Er ikke rare summen om du feks tar thon budget som ligger der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvis man kan bruker ruter, så er det 30 kr per vei, og da blir det 120 t/r for to (barn halv pris). Men de stopper ikke så nært til alle hoteller. Last edited by Superhai; 15-09-2012 at 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er lenge siden jeg kom over skikkelige tilbud på hoteller rundt OSL. Har tidligere booket en rekke overnattinger fra 1 kr til 299,- godt frem i tid, men trenger snart påfyll med billige bookinger. Noen som har gode tips?
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
http://www.nordicchoicehotels.no/Com...bud/Good-Deal/
Der fikk jeg litt påfyll. 399,- i perioden mars-mai.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Klikket på linken og får meldingen "FEILMELDING #404 - SIDEN FINNES IKKE."
Skulle gjerne hatt en natt der i mars pga en tidlig flight to BUD. Har du en annen link?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotell ved Heathrow | Fellowship | Reiseforum | 5 | 11-09-2009 14:55 |
Hotell ved Gatwick | rhusberg | Reiseforum | 4 | 05-11-2007 21:21 |
Hotell ved CHICAGO/O HARE | LN-SUV | Flyforum | 11 | 01-11-2007 14:55 |
Hotell ved flyplass | Rossiyskie Avialinii | Reiseforum | 0 | 03-03-2007 09:44 |
Delvis OT: Hotell ved OSL | Trety | Flyforum | 2 | 20-10-2004 13:48 |