![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det kan som kjent fort koste deg en del kroner å ta seg en matbit på OSL. Vi har ingen skikkelige fastfoodkjeder på OSL hvis man ser bort fra Pizza Hut, som selger overprisede pizzabiter.
Vil det ikke la seg gjøre å la en av de store fastfoodkjedene, helst McDonald's eller Burger King, etablere en "resturant" på OSL? Altså prisene bør være de samme som i Oslo Sentrum. Jeg tror en slik resturant ville blitt svært godt mottat av de reisende. I tillegg til en fastfoodkjede skulle jeg gjerne sett Star Buck's på OSL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om vi skulle hatt noe, måtte det såfall ha vært Subway.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Subway er jo ikke akkurat rimelig det heller. Syns McD/BK absolutt hadde vært en god ide.
Hva er poenget med at alt skal være hinsides priset på flyplasser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror ikke det er noe stort savn etter McDonalds og Burger King blant de reisende, faktisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Var det ikke snakk om etablering av BK på OSL i nærmere framtid?
Uansett, så er alle serveringssteder på flyplasser overpriset. Dette vil ikke bli forandret med den politikken som blir praktisert nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Er det ikke ett eller annet om at kjeder som har sjappe på OSL må ha samme prisene der som de har utforbi OSL?
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Dessuten, dette landet, inkludert OSL, trenger færre og ikke flere fast food og annen dritt mat sjapper! Det gjelder vel ikke her? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Jeg vet ikke, men lurer på om jeg har hørt noe slikt.
Men det kan like godt være jeg som roter litt sent på kvelden ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Peppes Pizza i arrivals har vel samme priser som resten av landet vel? Har ikke spist der, så ikke skyt meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Burger King hadde sin eneste norske Drive Thru, ved Gardermoen. Men, den ble vel lagt ned i 2000 eller 2001, tror jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glimrende sagt Someone! Plast- og karbohydratmat er og blir dritt og bare noe man tryr til i nøden. Hadde jeg fått bind for øynene hadde jeg kunnet luktet at jeg var på Gardermoen, smult og pølselukta overdøver til og med parfymelukten i parfymeriet.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp. Lå sammen med Statoil-stasjonen i samme bygg. Var visst ikke noen suksess.... Men, et genialt konsept for oss som leverte varer der oppe, og som ønsket et alternativ til Møkk Donalds, på fastfood fra vinduet.
Mener den åpnet omtrent samtidig med flyplassen i 98. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Edit: Hva man fant på Facebook! ![]() http://www.facebook.com/group.php?gi...4058765&ref=ts Last edited by Martin; 13-04-2011 at 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
På FBU hadde vi Burger King, lettvint og greit og de solgte som bare rakkern. Men du verden som vi gikk opp i vekt. Først "middag" på BK og avsluttet kveldsvakten med litt børst på Sjøflyhavna. Sunt?
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mango ja.. Drive-thru'en var akkurat utenfor bildet i venstre billedkant. Altså på østsiden av bygget. Hadde noen turer gjennom der, og noen timer utenfor Mango da jeg var taxisjåfør. Den gangen var det jo til og med døgnåpent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK4432 25NOV17 OSL-TOS LN-RPG Diverted til OSL over Røros | kaijoar | Flyforum | 3 | 25-11-2017 20:53 |
Frem og tilbake x 2,5 (LAX–OSL–MOL; OSL–OAK–OSL–MOL; KSU–TRD–KEF–JFK; JFK–LAX | flyKSU | TripReports | 21 | 12-10-2015 19:01 |
OSL-BGO-OSL-TRD/OSL-TRD-OSL (2012) | SeatBelt | TripReports | 17 | 09-07-2012 11:28 |
OSL-CPH-POZ-MUC-OSL-CPH-VNO-CPH-OSL (2011) | SeatBelt | TripReports | 27 | 01-11-2011 20:46 |
OSL-BGO-OSL-LHR-OSL | Chriscross | TripReports | 4 | 15-06-2009 17:18 |