![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
China Airlines skal bli med i Skyteam i Løpet av året, men er det enda ikke.
Om man skal fly nå snart med China Airlines er det noe fornuftig man kan gjøre med poengene? Å melde seg inn i Dynasty Flyer og la poengene komme dit regner jeg med er å kaste dem bort med mindre man skal fly mere med det selskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du kan optjene Delta Skymiles når du flyver med China Airlines. Jeg mener også der er andre partnere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser hos Delta at jeg kan få poengene dit, men for skyteam samler jeg idag poengene i Flying Blue så det passer meg dårlig. Merkelig at man kan få poeng hos Delta og ikke de andre i Skyteam.
Tro om det går ann å ta vare på boardingkortene noen måneder og så få poengene til Flying Blue når de blir fullt medlem av alliansen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nu er CI jo kun på vej ind i alliancen, og forskellige partnere griber det forskelligt an. Air India har længe været på vej ind i Star Alliance, og Miles&More er allerede partner, men EuroBonus er ikke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har allerede et titalls bonuskort jeg samler poeng på og trenger ikke flere. Å starte å samle hos Delta hvor jeg antagelig aldri mer vil få poeng inn på er vel like bortkastet som å bli medlem i Dynasty Flyer og få poengene dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med China Airlines? | ln-kmm | Reiseforum | 32 | 25-02-2014 15:18 |
China Airlines in i Skyteam | Roxman | Flyforum | 4 | 15-09-2010 17:48 |
China Airlines | Twin Otter | Reiseforum | 3 | 10-06-2010 15:39 |
Shanghai Airlines + China Eastern | CK | Flyforum | 6 | 09-06-2009 09:49 |
Billede fra China Cargo Airlines første flyvning på CPH | PP | Flyforum | 2 | 08-01-2007 19:00 |