![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
bilder med stort sett daglige motiver fra Gardermoen.Bildene er fra
mandag 4.4.Siden jeg skriver stort sett daglige motiver,så er det vel et fly som skiller seg litt ut,og som jeg ikke hadde på brikken fra tidligere.Selvfølgelig poster jeg det til slutt,hehe. Eventuell tekst er over bildene. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lenge siden jeg har sett denne her ![]() 330`n er kul da ![]() Synes at 757 maskinene er fine også,så derfor kommer det to på rad ![]() ![]() ![]() Han her var for nær landingen før,så han måtte trekke opp igjen til en liten æresrunde ![]() ![]() Luftwaffe foretok ei innflyging,trakk opp igjen og forsvant.Har sett Luftwaffe der tidligere,men ikke med sånn maskin.Moro for meg,hehe. ![]() Det var det jeg hadde foreløpig. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok da.Vi tåler et til av bussen til Luftwaffe
![]() Sånn.Da får det være bra fra mandagen. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Disse var da ikke kjedelige
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja fy faen, de var kjedelige
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nei nu skal jeg prøve å være litt seriøs ![]() ![]() Fine bilder, ikke noe å klage på her heller. MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder Vidar
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra du fikk dekket den Luftwaffen, såg noe når eg gikk ute på line her på mandagen, noe grått og stort som gikk opp igjen, skjønte ikke hva det var, men nå er det avklart
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
10 26 har jeg også bilde av fra OSL, den gang i gråvær så bra du fikk noen svært gode bilder av app. treninga deres
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dette var da ikke kjedelig. Du får da til noen godbiter jeg ALDRI får. Tålmodigheten din ga deg belønning i tysker`n om ikke annet. Godt jobbet.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Variert vær gir jo nødvendigvis varierte bilder. Det viktigste er jo at du faktisk ofte oppsøker det "dårlige" været for å forstå og bli en bedre sjåfør (ref din vanlige kommentar). Lett å miste fokus i godt vær
![]() Bra!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knall fine bilder, A333 og A310 var selvsagt mine favoritter
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ATC Prat - Vanlig med litt uenighet på linjene? | Tjab | Register- og ATC-Forum | 3 | 27-09-2014 12:37 |
Kalender fra Ryanair skaper som vanlig furore | Hpkris | Småprat | 14 | 05-11-2011 22:55 |
Trafik august mdr. BLL som vanlig først | Jan | Flyforum | 2 | 01-09-2009 15:20 |
OSL 25/11. Ny C-130 og litt vanlig trafikk | TKDahl | Bilder & foto | 8 | 05-12-2008 13:59 |
En vanlig onsdag på OSL (26/3) med litt godvær! | SE-DYD | Bilder & foto | 16 | 01-04-2008 12:53 |