![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God, alt for tidlig, morgen fra nattoget på vei inn mot Oslo S.
Kunne fint tatt en time til i senga, men det er bedre å sove seg fram til målet enn å måtte forholde seg til rasstengte vestlandsveier.. Nå skal jeg finne meg no føde på Oslo S, før dagens møteaktivitet på Osl Atrium. Deretter er det ettermiddagstoget tilbake til Voss.. Ha en fortreffelig dag godt folk!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Flytoget, fortsatt uten WiFi. Et par dager med jobb i Kristiansand står på agendaen og som ofte på onsdagen blir det en tur med SK205 i den anledning. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb. Var ikke likefullt vårstemning i dag, som det ellers har pleid å være i det siste. Måtte skrape bil ![]() Vel, nå er man på jobb, og kaffekoppen er full, så dette ser ut til å bli en god dag. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Oslo!
På buss 31E til FBU for siste kursdag, og så bærer det over til SVG for ein dag der. Heimreise i morgon ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Tegner til å bli en flott dag ![]() ![]() Ønsker alle en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Så SK908 skli innover Oslo vest for litt siden, et majestetisk syn..
Man kan ikke annet en like A330 i SAS CS. :-D
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Ble møtt av en lukt som minnet om brent clutsj da jeg nærmet meg jobben idag, heldigvis ikke fra bilen min ![]() Her det litt å gjøre på jobben før vi før besøk langveis ifra i morgen, lærer jeg noe mer "tysk" kanskje? ![]() Som Sirpjalle nevnte så er det kaldere idag enn det har vært tidligere i uken, men det er forhåpentligvis kun kortvarig. Men solen skinner ihvertfall nå (direkte inn på skjermen min...) Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Forslag til Tyske ord som du kan lære: scheiße, verdammte Norweger o.l
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 30-03-2011 at 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ytre Romsdal. På tross av en dårlig værmelding, så skinner solen fra skyfri himmel her. Dette kan bli en flott dag! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Snart ferdig med dagens kaffekopp. Det er nydelig vær her på Nærsnes, men når jeg kaster et blikk innover mot Bærum, så er den bygda dekket av kraftig røyk fra en brann i en boligblokk på Rykkin. Noen har nok en dårligere start på dagen enn oss andre her på forumet.
Har oppdaget at snøfreseren har hatt et "argument" med dørkarmen til garasjen i løpet av vinteren. Det må bli ny planke og da er det greit at A/S Trelastomsetning på Bjerkås har 50 % på alle varer ut måneden. En liten bytur i kveld blir det også. ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Tromsø!
Snøen faller sakte men sikkert her oppe, vår sa du? Ikke før i juni... Dagen skal tilbringes på iPad-jakt, skole og deretter noen kveldstimer i 'luka' på TOS. Ha en fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Maura.
Frokost fortært, og klar for avreise til OSL ganske straks for litt God onsdag ønskes ![]() Last edited by Martin; 30-03-2011 at 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Noen må bygge landet, selv om det er ettermiddag og fine forhold for utepils.
Eller ser jeg fram til NRK 1 kl 2015 i dag. Regner med praktfulle bilder fra Norges peneste sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Det er kunde(r) som kommer fra et tysktalende land som ikke heter Tyskland ![]() "Scheiße" er ikke et ukjent ord for meg ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God etterrmiddag fra Avdeling (Veldig) Vest .. grå og trist dag som skal etterfølges av en grå og trist kveld .. Nok en dag man er glad man ikke jobber nede på Verdens Største Flyplass.
En dag nærmere ferie ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye allianser, nye muligheter? | Utflyttet | Reiseforum | 7 | 23-08-2013 17:56 |
nye plasser = nye muligheter | flyBG | Bilder & foto | 8 | 11-02-2013 17:49 |
Nye muligheter | jameson82 | Bilder & foto | 1 | 22-09-2012 20:47 |
Nye muligheter | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 13-03-2011 23:10 |