![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
BMI tilbyr nå nye medlemmer instant sølv status når du melder deg på Diamond Club.
http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/loya...embership.aspx Du får tilgang til BMI's lounger som sølvmedlem. Code:
As well as all the benefits of Blue card membership, as a Silver member you can also enjoy: * New Premium Check-in Area at London Heathrow, offering a fast and hassle-free check-in service for Diamond Club Gold and Silver Card members. Sit back and relax whilst our staff take your luggage and travel documents, and complete check-in for you * Access to our exclusive Diamond Club and Business Lounges * Access to other executive lounges overseas * Receive an additional miles bonus of 25% of the actual distance you fly with bmi and our airline partners * Europcar car hire upgrade voucher * Use of the priority business check-in desk * Priority ticket sales desk * Priority on standby * 20kg additional baggage allowance * Dedicated Silver card enquiry line for bookings or enquiries * Guaranteed Business class booking 48 hours in advance on our operated flights, even if the flight is full (currently excludes longhaul flights and Leeds Bradford to Glasgow and Edinburgh and bmibaby flights) In addition you also receive Star Alliance Silver status, which gives you priority on reservation waiting lists and airport standby lists with all Star Alliance airlines. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var jo en grei deal. Men man må vel fly med BMI for å kunne benytte seg av lounge og slikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da ble jeg Silver hos BMI. Passet meg perfekt da jeg har bestilt en Z-klasse LHR-FRA-JNB og økonomi SVG-LHR, hadde egentlig tenkt å betale for ekstra bagasje her, men nå slipper jeg jo det! 20 kg. i tillegg som sølvmedlem gjør det jo gratis! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Som *Silver får du vel ikke ekstra bagasje hos partnere, ihvertfall ikke i utgangspunktet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men du får vel businessclass check-in med Star Alliance Silver, så vidt jeg vet. Pluss ekstra bagasje. Går jo an å tjene poengene hos EuroBonus, men vise bmi-sølvkortet ved sjekk-inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ekstra bagasje er ikke noe *S gode, selv om endel selskaper gir deg det. Mitt inntrykk er at det stort sett er de amerikanske selskapene man får dette hos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, så det eneste man får er altså businessclass-innsjekk. Og hvis man er mye i UK har det jo sine fordeler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Star Silver har i grunnen "ingen" Star-benefits utover prioritert waitlist og prioritert airport standby... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glemte vel å nevne at jeg fly BD fra Stavanger til London, så får utnyttet det på den måten. Ellers er det vel ikke store fordelen om man ikke flyr BD til vanlig, som nevnt ovenfor..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he, samler på mye rart, også bonuskort.. OK samling, kanskje få tak i et.. ?
Har jo *Gold, så jeg trenger det ikke, men likevel... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Star Silver har en del fordeler hos andre sellskaper, men dessverre veldig få felles vedtatte fordeler i *A. Som nevnt så får man ekstra bagasje med de amerikanske sellskapene, prioritert boarding i USA (hva nå det egentlig er godt for, men Star Silver ble ropt opp til boarding før røkla når jeg var der sist). Mener også å huske at det var egene skranker for Star Silver enkelte steder (Muligens kombinert med biz skrankene). Problemet er at siden dette ikke er systematisert må man bruke en del tid på å finne ut av det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så lat si at man skal fra OSL til FRA med SK. Hvilke merkbare forskjeller vil det da egentlig være dersom jeg har et *A-Silver-kort fra BMI kontra EB-Basic-kort på vanlig eco-billett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva har skjedd med linken? Har tilbudet gått ut?
Edit: har nå uansett registrert meg, men kan ikke finne noe bekreftelse på at jeg er justert opp til sølvnivå. Fikk derimot 1000 poeng som en slags gave. Får jeg likevel sølvkort? Last edited by Flying-news; 19-03-2011 at 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen tinge er for godt til å være sant. Fikk akkurat en epost der dette var et "invitation only" tilbud.
We're pleased to see that you recently joined our Diamond Club frequent flyer programme. However, I'm writing to you because unfortunately the link you used to join was an exclusive by invitation only offer and as noted in our terms and conditions was non transferable. Regrettably, we will not be honouring the Silver status, and over the next few days your account will be downgraded to Blue status. Our decision is final, and we won't be entering into any further correspondence on this. Jaja.. ikke stort tap for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Haha, det var selvfølgelig ikke noe å rope hurra for likevel. "Det er bare å registrere seg, så har man sølv." Jeg stusset litt da jeg ikke fant frem til siden på bmis hjemmesider - kun linken som er referert til her førte meg dit.
Mail i dag: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI Diamond Club (splittet fra: Tilbud fra TK i C-klasse) | janarne101 | Reiseforum | 4 | 04-11-2011 12:56 |
Hva skjer med BMI Diamond Club | LN-BLO | Reiseforum | 4 | 06-01-2011 11:01 |
Diamond Club rariteter | O_K_ | Reiseforum | 5 | 25-02-2010 12:09 |
BMI Diamond Club - etterregistrering av poeng m.m | LNv22 | Reiseforum | 1 | 05-02-2010 17:37 |
BMI Diamond Club Status hos SAS og hva gjør man i Seattle | O_K_ | Reiseforum | 2 | 05-02-2010 10:06 |