![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var nettopp inne på www.czechairlines.no , og der så jeg til min forbauselse at Czech Airlines reklamerte med billetter fra Oslo via Praha til Athen til 800kr tur/retur inkludert skatter og avgifter. Min første tanke var: "Dette må være for godt til å være sant!". Og muligens hadde jeg rett.
Ved siden av der tilbudene står, er det en liten rute hvor det står "Book". Når man klikker på den får man opp en kalender hvor man kan se alle datoene hvor de aktuelle tilbudene gjelder. Og i følget kalenderen var det ikke en eneste dato hvor det fantes ledige plasser til tilbudsprisen. Jeg begynte å tro hele greia bare var en trykkfeil, men så gikk jeg inn på Czechairlines.dk , og der var det et tilsvarende tilbud. CPH-PRG-ATH t/r til 645 DKK. Heller ikke fra CPH fantes det en eneste dato hvor man kunne få billetter til den prisen. Å reklamere med billetter som ikke finnes er vel neppe lov?? Last edited by Boeing_fan; 13-03-2011 at 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Tror jeg har enda et eksempel på at "reklamerte billetter eksiterer ikke".
På iTromso.no står det reklame fra airbaltic, med følgende: "REIS FRA TROMSØ TIL... *destinasjoner*" (Se bilde vedlagt) Om jeg så trykker på linken, og skriver "Tromsø til München", eller til Berlin - så finner ikke airbaltic.com noen billetter. Hverken i Mars, Mai, Juni, Juli, August eller September. "Det er ingen ledige flyvninger tilgjengelig eller det er utsolgt på de datoer som du har valgt. Vennligst velg annen dato. Hvis du ønsker å kjøpe billetter for den dato du har forespurt er du velkommen til å ta kontakt med airBaltic billettkontor eller airBaltic kundesenter for å finne alternativer. Hvis du ikke finner noen flyvninger utover året vennligst kontakt reservations@airbaltic.com og vi vil se om vi klarer å få lagt ut dine flyvninger online. (ref: 3D8B080A 17031514)" Står det. Uansett hva jeg mekelerer av datoer og destinasjoner. Juks?!
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Blir vel via Oulo det da...kanskje det ikke finnes connectionmuligheter de dagene.....
Helt enig. Dårlig markedsføring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er connectionmuligheter med Air Baltic mandag og lørdag på TOS-MUC/TXL som jeg kan finne i Amadeus, så de har vel glemt å legge den inn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air til Athen i S18 (med åtte nye ruter) | Boeing_fan | Flyforum | 0 | 30-10-2017 16:08 |
Heisatur til Istanbul og Athen med Aegean. Booket. Er noen med? | fluxie | Reiseforum | 5 | 06-08-2015 10:38 |
Til Bangkok med KLM (Economy) og Emirates (FIRST) via Amsterdam, Athen og Dubai | HS-TLD | TripReports | 82 | 27-09-2011 03:24 |
Til Athen på det østlige beltet | MartinL | TripReports | 13 | 28-09-2007 03:33 |
delvis OT: Kapret buss i Athen, på vei til flyplassen? | CK | Flyforum | 0 | 15-12-2004 09:46 |