![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er jo Ryanair´s super kundebehanding i sine vanlige former.
http://www.f-b.no/nyheter/raser-mot-ryanair-1.6092858 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det står "muligens". De har ikke reist ennå. Det er vel ikke lengre fra Rolvsøy at det er like greit å stikke innom Rygge for å snakke med ansvarlige mennesker som å kontakte en journalist for å ordne opp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Kanskje litt vanskelig å konsentrere seg i lykkerusen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Uvanlig at man går til pressen flere dager før man skal reise. Selv har jeg aldri hatt problem å komme frem til Sandefjord Lufthavn, enten jeg har ringt servicekontoret deres, eller til administrasjonen. Og de er også raske på å svare på mail. Jeg er overbevist at saken løser seg, for det er jo fortsatt god tid før gruppen skal reise.
Synes det er rart journalister skriver om dette, i og med at han faktisk ikke har fått noe gebyr, og har god til til å få ordnet dette. jeg er forresten på jobb i morgen når de skal reise ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Försöker han checka in 50 personer och skriva ut boardingkort på en gång? Det skulle kunna vara förklaringen att ingen annan har haft problemen.
Innan jag gick till tidningen hade jag nog provat några fler varianter. För övrigt så brukar det internationella numret (All other countries) fungera utmärkt och utan extra dyrtaxa.... Har använt det flera gånger när jag har stavat fel vid bokning och liknande och fått det ändrat direkt utan avgift (jo, även på Ryanair kan sunt förnuft (skjönn?) förekomma). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Har handling-agenten anledning til aa vise skjoenn og overstyre HQ? Vil tro at det i dette tilfellet kunne foere til troebbel hvis noen ville gjoere det .... Men FR har kanskje en stasjonssjef som evt. kan handle saken .. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
For å strø litt måker i propellen... Det er vel ikke så unaturlig sak å skrive om ettersom han poengterer at han har gjort mye for å komme i kontakt med Ryanair uten hell?
Så har han vel følt seg frustrert og hjelpeløs, og så tar han kontakt med avisa. Alle hadde kanskje ikke gjort det, men så er det ikke alle som har Flyprat til å hjelpe seg heller.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da ser det ut til at denne situasjonen fikk en "happy ending".
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LOL. Burde få belønning av Ryanair... Den er fin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Artig å vite hvilken "GROUP" logo det var på hjelper@ne ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Altså her har Ryanair brukt tid og ressurser på å lage en "systemfeil" som gjør at de tjener 800 kroner ekstra pr kunde, og så skal de på Torp få bonus??? Hmmm..
Tipper det heller blir sparken de får, jeg. Takke seg til å hindre at Ryanair tar ekstra profitt. Det er sikkert ikke lett for Ryanairs teknikere heller, å lage en slik systemfeil, som det er lett som bare det, å la kundene betale for..... ;-) Edit: Smiley lagt til, pluss rettet flyplassnavn. :-) Last edited by ohegge; 11-03-2011 at 22:17. Reason: Skrivefeil pluss smiley |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvis du mener dette seriøst, tror du virkelig at FR regner med at kundene er så dumme at de ikke observerer disse tingene? Og hva gjør dette da evt med repeat purchasing? FR vet jo utmerket godt at mange av de kundene de har er kunder som også i fremtiden vil vurdere å fly med FR, men om det er bevisste "systemfeil" så betviler jeg veldig sterkt at mange av disse velger FR i fremtiden. Ser man på trafikktallene til FR så virker det som det er liten støtte for en hypotese om bevisst svindel/systemfeil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Mistenker at det mangler en smiley .. men det er jo lite smigrende for Ryanair IT at de kategorisk avviser at det er en feil i systemet og at en gjeng flylastere 'avslører dem på bakrommet' ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
"Torp ansatte ryddet opp i Ryanair kaos. Jarle Sæther ble pålagt å betale 40.000 kroner i gebyr til det irske selskapet" står det med store overskrifter i Sandefjords Blad sin nettutgave.
For å være ærlig, så mister jeg litt tillit til journalister/aviser av slike overdrivelser. Hvilke ord skal man bruke den dagen det virkelig er kaos, når man bruker "kaos" om en som ikke får printet ut boarding kort, men får hjelp fra Ryanairs representant til å gjøre dette? Er det å karakteriseres som kaos? http://www.sb.no/nyheter/torp-ansatt...kaos-1.6096381 Jarle Sæther ble ikke pålagt å betale noe som helst. Han har ennå ikke reist. Men det kan hende at de måtte betalt hvis de hadde møtt opp uten boarding kort. Men det kan hende at de ikke måtte betalt også. Overdrivelser og usannheter selger der og da, men er i det lange løp med på å få media til å miste troverdighet.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag her fra Moss Flyplass Rygge. Sitter og venter på flyet til Tallinn.
Av og til går bookingsiden til Ryanair i "Session locked". Bruker jeg en annen PC får jeg gjort endringer igjen. Det er særlig etter jeg har tastet inn kredittkortinfo det låser seg, mens man får mail om at endringer er bekreftet. Men hvor mange tusen er det egentlig som bruker bookingsystemet til Ryanair på samme tid? Det kan ikke være få.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Man kan jo spørre seg hvorfor i alle dager det skal være nødvendig å skrive ut et boardingkort hjemme i det hele tatt når man skal reise med Ryanair. Reiser man med SAS eller Widerøe holder det med reservasjonsnummer og gyldig ID for å få kunne reise.
Hvorfor lage dette så vanskelig for sine kunder...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
150 000 i bot til Ryanair | WF-380 | Småprat | 16 | 02-04-2011 20:18 |
TRD rekord idag! Pax nr 3 000 000 passert!!! | LTH | Flyforum | 25 | 09-12-2006 11:36 |
På søndag runder CPH passager nummer 500.000.000 | PP | Flyforum | 0 | 05-04-2006 15:35 |
Ryanair for £24.000 i bot | CK | Flyforum | 1 | 05-03-2005 09:08 |