![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag godtfolk
![]() Familien skal til Italia på cruise, og i den forbindelse trenger vi husrom. Noen som kan komme med forslag? 7-9 Juli: Kun et par dager før ombordstigning hos Voyager. Gjerne i sentrum. Hotell går egentlig helt greit. 15-22 Juli: Trenger kun i være i nærheten av Venezia. Veldig gjerne med kort distanse til strand. Vi er 5 personer. Helst med 3 soverom i huset, men 2 går. På forhånd takk ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Skulle gjerne hjelpe, men tror dette blir vanskelig... Prøv heller å finne to hotellrom et sted ved "elva"..... Ev. senere ved stranda. Uansett i byen blir det ikke billig uansett....
Hvis du vil ha det billig, bo utenfor og ta dagsturer inn.... Antar ved spørsmålet at du ikke vil blø for mye... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tjaaa.. vi er åpne for å bo et stykke utenfor byen.
Pris, her er vi egentlig ganske åpne ![]()
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Anbefaler http://www.holidaylettings.co.uk/ selv om det i utgangspunktet er ukespriser vet jeg av erfaring at det som regel ikke er et problem å booke for kortere tid, spesielt i byer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bodde på Hotell delle Belli Arte tror jeg det var. Grei pris. Ligger like ved Accademia. Fins en god del greie hoteller på Lido di Venezia. Praktisk talt på stranden.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Jeg bodde sist sommer både på Lido di venzia og i Treviso. Treviso er en hyggelig by, og det tar kort tid med toget inn til Venezia, Veneziaja, ikke Venezia mestre, ca 20 min, og tog er veldig billig i Italia, tror jeg betalte det samme som en bussbillett her i Drammen. På Lido er det relativt dyrt i sommersesongen, mens Treviso er mye rimeligere, men der er det jo ingen strand om på Lido. Men de fleste hotellene i Treviso ligger utenfor bymuren, - de to som ligger innefor er ikke å anbefale. Treviso lufthavn ( Ryan Air ) er omtrent i samme avstand som Marco Polo-flyplassen fra Venezia.
Tror det skal være en del rimeligere å bo på 'feil' side av Canal Grande, altså på sydsiden. I Venezia Mestre har jeg også bodd, men syntes ikke det stedet var noe fint, selv om det bare var noen minutter ut til Venezia med toget, eller bussen. Det går ingen vaparettoer direkte til kaia der Voyager ligger, du må ta taxi dit fra f eks busstasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Venezia vil forby trillekofferter | hifiman | Reiseforum | 4 | 27-06-2015 13:50 |
Venezia | VirreVapp | Reiseforum | 3 | 02-08-2012 20:36 |
Venezia i går | Vidar | Bilder & foto | 14 | 02-02-2012 23:32 |
Hotell i Venezia! | OSL-MRU | Reiseforum | 2 | 05-04-2010 21:48 |
Reisetips Italia ?? (Toscana & Venezia) | ENGM RAMP | Reiseforum | 18 | 30-08-2008 11:51 |