Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 02-03-2011, 00:48   #1
TobyAllan
PROFIL IKKE AKTIV

Kamera Oslo d.23/02-2011 sammen med Vidar og TK Dahl

Onsdag d.23/02-2011 var Vidar,TK Dahl og jeg på Oslo og spotte, ble jo til en veldig spennende dag både hva angår fly, elger, og koselig timer sammen med to andre likesinnede fly tullinger som meg senere den kvelden var vi til møte på Flymuseet, for meg var dette møte veldig inspirende, og masse info om UK og aviation kom frem den kvelden, men nu til bildene, jeg har prøvet at vise andre bilder enn Vidar og TK, da vi alle 3 jo har de samme fly på brikken fra den dagen, Tekst er over bildene.

Air Belin, dagens første på brikken, da vi stod på vollen, TK kom i sin Ford excursion, så å komme opp på vollen var "nesten" ikke noe problem, ihvertfall ikke når 4 hjulsdriften fungerer. På det tidspunkt snødde det rimelig mye, og det ses på kvaliteten av første bilde.

LN-NOP, denne hadde jeg ikke fra før, så det var perfekt timing at den dukket opp.

Ett av de normale fly som kommer flere gange pr dag, så ikke noe spesiellt

Korean flytter litt snø på vei ut til Take Off.

Sånt ser der ut bak Korean når turtallet stiger kraftigt.

LN-SOV fin lille bizjet.

Første gang jeg noensinne ha fått PIA på brikken, så dette var en av dagens plusser.

Nummer 6000 bygget.

den omtalte Spartan, kom som dagens overraskelse

Ett bilde av min familie, ifølge Vidar og TK skulle dette være noe av min familie, men ser ikke helt sammenlikningen.

Mens Vidar og TK var opptatt med at ta bilder av meg og elgene, glemte de helt at sjekke hva som kom in for landing, og da mistet de jo denne, til stor fortvilelse for de 2 etterpå.

Og nu ett bilde som viser spottere anno 2011, en helt ny rase som kalles "Komfort Spottere", første individ av denne type er at se på neste bilde, mens Vidar og jeg stod ute i kulda og frøs både baller og annet av, sitter Komfort spotteren inne i varmen og tar bildene sine, men nu skal vi jo være greie med hverandre, TK er en kanon person, men må ertes litt, og takker da TK for at vi fikk lov at sitte på opp på vollen.

Det var mitt bidrag fra den onsdagen på vollen, Takker Vidar og TK for en god dag, håper ikke det blir den siste

MVH Torben
TobyAllan is offline   Reply With Quote

Posting Rules