![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Sitter bare og mimrer litt mens jeg plukker ut bilder til boken. Her er noen fra 2008 som kanskje flere vil se. Først ut noen fra Norwegian. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tar og slenger på noen med JAL også. Dere tåler sikkert å se disse og får jeg håpe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Avslutter med en norskregistrert A-340 fra SAS. ![]() ![]() Takk for titten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tommel opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Fint med oppfriskning fra gamle tider
![]() Supert ser gjerne mer av sånt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Artig å se tilbake på alle flyene med reklame. Den tid er tydeligvis forbi for Norwegian. Når vi først snakker om reklame osv., når forsvant "tegningen" som vant Norwegians tegnekonkurranse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Alltid kjekt å kunne mimre litt. Ser jeg har glemt et bilde og det kommer her.
![]() ![]() Hvor lenge den hadde denne dekoren er jeg ikke sikker på, men regner med at det helt sikkert er noen som kan svare her inne. Ser forresten at "fotobøtta" har begynte å tulle en del med fargene på bildene. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nydelige bilder. Jal 747 er mektig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Rett og slett digg å se på, særlig sushirøret.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget pene bilder med svært hyggelige gjennsyn, likte spesielt det siste bildet.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Råbra oppfriskning i spottersjela nå på vinterstid i kulde og mørke, selv om det klart går mot lysere tider
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer. Liker selv å ta noen tilbakeblikk når en går gjennom eldre bilder, og synes det er kjekt å dele de med andre som har samme interesse som en selv.
Jeg jobber stadig videre i bildematerialet, og jeg slenger inn noen til som sikkert ikke er til skade for deres øyne. ![]() Først litt MD. En nøytral albino på svensk register. ![]() Så en SAS uten titler på skroget. ![]() SAS sin Star 737, først i july 2008 uten "winglet"..... ![]() Så i august 2008 hvor den har fått sine nye "fjær" på vingene. ![]() Spaniar sin Airbus med noe Windows reklame. ![]() Pegasus hadde en reklame 737 innom. ![]() Denne er jo og historie desverre... ![]() Uventet russer på Irsk register en sen sommerkveld.. ![]() Denne fløy for Widerøe i påvente av nye Q-400. ![]() En annen Fokker 50 som var innom titt og ofte var denne. ![]() Noen til vi ikke ser i disse fargene lengre. ![]() ![]() Noen som har oversikt over hvor mange av 737ene som ble malt opp slik med SAS/Braathens på skroget? ![]() Avslutter med et avsluttet kapittel, SAS Fokker 50. ![]() Ha en strålende natt alle sammen. ![]() Last edited by Piddien; 24-02-2011 at 00:06. Reason: Skriveleifer litt :o) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bare 2 bilder fra 2008 her på BGO. | Piddien | Bilder & foto | 2 | 07-07-2011 23:31 |
Bare litt juks... | brudeferden.no | Bilder & foto | 6 | 01-04-2010 03:33 |
Litt OT, men bare litt - Lynxair | Geir | Flyforum | 2 | 31-01-2008 17:28 |
Litt OT under "Flyforum" En forespørsel bare. | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 20-08-2007 11:28 |
Litt OT: For de som liker litt annet enn BARE flybilder | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 17-08-2007 01:20 |