![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lenge siden jeg har lagt ut noe,men har vært en del turer oppe på
Gardermoen i løpet av 2011. Det har vært vekslende og vanskelig lys noen av gangene jeg har vært der,noe også bildene bærer preg av.Er vel ingen av dem som er noen "højdare" verken kvalitetsmessig eller motivmessig. Noen av januarbildene kommer først her. ![]() ![]() ![]() ![]() LN-ROP kommer ![]() Kommer til meg på flishaugen...... ![]() og tar av ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fortsettes.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
her med litt fra februar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ble mange bilder det her..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Slenger på et par til jeg,med det samme jeg er i gang.
![]() ![]() ![]() ![]() Var en tur der nå på tirsdag også i et voldsomt snøvær........ ![]() ![]() Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Masse flott her ja, Vidar
![]() Tenkte meg en tur i morra (BA Cargo), ser jeg deg der da ? TK
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det mye pent! Elsket bildet av Widerøe på kort finale, samt de to biz-jetene som kom etter....Cessna Citation X! <3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sjå der,ja. Endelig fått børstet støvet av pc'en og prosessert nogle bilder
![]() Trodde lenge du egentlig bare drev tørrtrening med rødfis,men hvor feil kan man ta.. Veldig flott serie med stort spenn som med all tydelighet viser hvilke utfordringer ein spottar står overfor hva lys og eksponering angår. I hvert fall ingen grunn til at du bør vente med neste episode ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott serie Vidar fra OSL, likte spessielt BIZ maskinene
![]() Og imorgen blir det BA Cargo på oss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Joda, trenger ikke akkurat å løpe å hente spyposen etter å se disse bildene. Prøvde meg litt i går på vestre bane før jobben. Gangveien til spotterplattformen var ubrøytet og måtte traske i snø opptil ballalaikaen. Hva fikk jeg der? Kun sweepertoget for vestre bane var stengt! Kjørte videre for å inspisere vollen, den var kjørbar men uten fly var det rimelig gørrkjedelig der.
Har selv litt utfordring med å ta bilder i snøføyka, men øvelse gjør mester og planen er å få luftet metallrøret rimelig snart.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydelige bilder dette
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempe flott serie å avslutte dagen med! En god porsjon gode bilder, herlig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
D610 + mange mm
|
![]()
Flotte bilder Vidar, synes du er vel beskjeden i forhold til bildekvaliteten
Liker godt de fra "elg-plassen" ![]()
![]() |
#13 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Må bare si meg enig med findus her, disse bilder var jo ikke dårlige, fin og god kvalitet på bildene, spesielt når man tenker på hvem som har tatt dem LOL
MVH Torben eller "gammel utslit rockmusiker" som Vidar kaller meg hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pent levert Vidar
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder Vidar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig mange fine bilder her!!
![]() Synes også at landignsbildene av biz-jetene var kremen
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye flott her! Synes Embraer'ene, CRJ'ene og bizjet'ene var nydelige! Smågriser har vel en tendens til å se kjedelige ut på bilder (den tråden også, men også de fleste andre). Ironisk nok synes jeg dette bildet var høydepunktet: http://i450.photobucket.com/albums/q...THogLN-TUH.jpg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe,jeg liker det bildet selv også,Flying-news,og jeg er helt enig i at
smågrisene er kjedelige,men det hadde vært litt stusselig uten dem og. Hører på en måte med når en står på OSL og tar bilder,hehe. Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Medlemskveld NSFF januar / februar. | TKDahl | NSFF-forum | 0 | 12-01-2015 16:54 |
Litt fra BGO i dag 23. februar. | Piddien | Bilder & foto | 16 | 09-03-2013 09:51 |
Forslag til spennende destinasjon fra OSL i januar/februar? | Peppep | Reiseforum | 23 | 31-12-2012 00:56 |
Norwegian kutter morgenflyet fra Tromsø i januar og februar | TOS | Flyforum | 22 | 07-02-2012 11:56 |
Stockholm i januar/februar | Someone | Reiseforum | 15 | 01-02-2011 10:08 |