![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
bare et par bilder jeg fant tilbake til på harddisken nylig .. tenkte de kunne deles
![]() Vintermorgen ved 01R på OSL ![]() Lights during sunrise @ OSL by jorgen.syversen, on Flickr AMS sommeren 2010 .. Så disse to nyte utsikten av fly som landet på Polderbaan .. sjekk fargene de har på seg - her måtte jeg jo bare vente til et Transavia passerte foran dem ! ![]() Transavians @ AMS by jorgen.syversen, on Flickr Contrail over OSL . KLM 747 PH-BFD ![]() KLM 747 PH-BFD contrail over OSL , 1200mm by jorgen.syversen, on Flickr ![]() 737 @ some airport in Europe .. take a wild guess by jorgen.syversen, on Flickr Tåke på OSL ![]() SAS 737 in fog @ OSL by jorgen.syversen, on Flickr Mer tåke på OSL ![]() Approaching OSL in heavy fog by jorgen.syversen, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Alltid morro å rote rundt på harddisken. Stadig vekk finner jeg bilder som jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg sensurerte bort. Har etter hvert skjønt at dagsformen er styrende..
![]() Likte veldig godt bilde#2 som i all "enkelhet" forteller en historie utover det med fargene ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Å hoppe etter Virkola...? drit i det, Jørgen er en sann kunstner. Et forbilde rett og slett
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydelige bilder, stilig det Transavia-bildet
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Transavia-bildet var det noe helt speselt med! Utrooolig
![]() |
#7 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Contrail bildet er helt utrolig rått, men har jo set bevis på hva du kan og mestrer så ikke noen overraskelse at se bildet av utrolig høy kvalitet fra deg
![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ett par fra OSL Airside | TigerBlack | Bilder & foto | 6 | 16-06-2015 20:39 |
OSL-AMS-ZRH-AMS- med KLM | grove | TripReports | 3 | 06-09-2011 10:51 |
Et par fra OSL i kveld | LN-MOW | Bilder & foto | 10 | 04-08-2008 13:01 |
Et par bilder fra OSL 0306 | ErikB | Flyforum | 9 | 04-06-2007 08:02 |
Ett par OSL bilder fra sist uke | TigerBlack | Flyforum | 5 | 25-09-2005 18:35 |