![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har et lite spørsmål ang baggasje reglene til Delta.
På innenlands flygninger i USA, koster 1 stk innsjekket kolli 23/25 dollar. Jeg finner 2 uttalelser som sier litt imot hverandre, den første er under FAQ; "Will SkyTeam Elite/ElitePlus customers be given an exception to the charge? No. SkyTeam Elite/ElitePlus customers traveling in the economy cabin will be subject to the appropriate checked baggage fees." så finner jeg denne under siden Baggage; "SkyMiles Medallion® members, Million Milers, Flying Colonels, Air France & KLM Elites, and Alaska Air MVP & MVP Gold Members traveling in Economy may check up to two bags up to 70 lbs each at no charge on Delta and Delta Connection operated flights." Slik jeg tolker denne, så får generelt Skyteam Elite/Plus IKKE ta med 2 kolli uten kostnad, men det er gjort et unntak for AirFrance & KLM?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Løfter denne. Noen som vett om jeg tolker rett? Eller hvordan er regelen?
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tipper at det er gratis for Skyteam elite, rett og slett fordi alle andre allianser har dette gratis for elite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vil tro at det er FAQ'en som er feil, men har postet på DL's FB-side .. så får vi se om de svarer. De blir spammet pga en bikkje som sitter fast i DEN akkurat nå ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En annen bruker postet ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Snakk om særbehandlig
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta kjøper 11 777-200ER av Singapore Airlines - Avkreftet av Delta | LN-AFG | Flyforum | 10 | 18-12-2015 15:05 |
BA og baggasjeregler (Club Europe en strekning) | kosvines | Reiseforum | 2 | 20-06-2013 22:19 |
ER 31 min nok til connecting på EWR? (domestic-domestic) | JELSC | Reiseforum | 2 | 26-01-2013 14:43 |
Setereservasjon TG Domestic | FlyHi | Reiseforum | 13 | 28-10-2011 14:57 |
Rettigheter US domestic? | BårdK | Reiseforum | 3 | 02-08-2011 22:12 |