![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Del 1 inneholder ikke SAS, Norwegian eller Widerøe, mens Del 2 kun inneholder de tre!
Ja ikke mer enn ei uke seinere blei det en ny tur til OSL, gitt! Grunnen til turen var egentlig at en venn av meg som går i Journalistikk-klassen (fordypning innenfor mediefag) skulle lage en reportasje om unge flyspottere i Oslo. Det virket som om søndagen skulle passe bra for en dagstur opp til vår alles Gardermoen. Lørdag ble det derimot plutselig meldt mellom 86% og 100% skydekke. Med andre ord grått og kjipt. Siden det skulle bli sak av dette var det lurt med en kompanjong, og hvem andre er bedre selskap enn Baselutvann? Halv ett på natta fikk jeg tilslutt overtalt'n til å bli med, og var det ikke strålende sol og få minusgrader kl 11.30? Fantastisk! Dere som så min forige bildepost datert en uke tilbake reagerte på at jeg sa at jeg ikke følte meg i mitt ess. Da jeg så igjennom bildene på skjermen her fra idag skjønte jeg at nei, jeg var ikke det da. Men idag, joa, ganske så mye bedre! Lyset ble etterhvert fantastisk, noe Jørgen også kan skrive under på. Lovlig mye tekst her, så de som orket å lese igjennom takk til dere, og til dere som skummer igjennom og vil se bildene versågod: (lar bildene si hva de enn måtte si for hver enkelt) ![]() KLM 747-400 Contrail in Sunset by Halvor S.N., on Flickr ![]() Virgin Atlantic Airbus A340-600 Contrail B/W by Halvor S.N., on Flickr ![]() Thai 777-200ER and OSL Tower by Halvor S.N., on Flickr ![]() KLM 747-400 contrail by Halvor S.N., on Flickr ![]() airBaltic Dash 8 Q400 YL-BAQ by Halvor S.N., on Flickr ![]() airBaltic Dash 8 Q400 YL-BAQ by Halvor S.N., on Flickr ![]() Estonian 737-300 ES-ABK by Halvor S.N., on Flickr ![]() Icelandair 757-200WL TF-FIR by Halvor S.N., on Flickr ![]() NetJets Europe Dassault Falcon 2000EX by Halvor S.N., on Flickr ![]() Aeroflot a320-200 VP-BME by Halvor S.N., on Flickr ![]() Thomas Cook Scandinavia a330-200 OY-VKF by Halvor S.N., on Flickr ![]() Thomas Cook Scandinavia a330-200 OY-VKF by Halvor S.N., on Flickr ![]() Thomas Cook Scandinavia a330-200 OY-VKF by Halvor S.N., on Flickr
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Del 2, en norsk variant av dagen
![]() Widerøe Dash 8 Q300 LN-WFD by Halvor S.N., on Flickr ![]() SAS 737WL in sunset by Halvor S.N., on Flickr ![]() SAS 737-700WL LN-RRA by Halvor S.N., on Flickr ![]() SAS 737-500 LN-BUD by Halvor S.N., on Flickr ![]() Widerøe Dash 8-103 LN-WI* by Halvor S.N., on Flickr ![]() SAS 737-600 LN-RPB by Halvor S.N., on Flickr ![]() SAS 737-700WL LN-TUK by Halvor S.N., on Flickr
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
et par digg timer på osl i dag ja, allerede vært gjennom alle bildene på flickr-strømmen din - flott flott
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott dette. Snø og vintersol gjør seg godt sammen med fly.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
hehe, ja det blei rent koselig der vi sto og tidvis hutret
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Halvors omvendtpsykologi så ut til å funke denne gangen. Nok en gang en pekepinne til norske meterologer som enda ikke har lært seg å spå været. Så over til bildene. Dette kan du meget bra Halvor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra!!!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Eyecandies. Var jo riktig så fin serie dette Halvor!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Virkelig bra, skarpe og fine!
Får vel snart se og planlegge en tur opp til OSL igjen, begynner og bli en stund siden de har landet på 19R på mine ledige dager... Savner Vollen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette var en meget bra serie..
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for hyggelige tilbakemeldinger!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye flott å hvile øynene på her, Halvor.
Likte best del 2 med LN-RRA som suverent høydepunkt. ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
A332 var selvsagt min favoritt, selv om alle var like fine da
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlige bilder, digg å se Icelandair om vinteren!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Interessant å høre! Hadde ikke helt sett for meg den slå an, hehe. Men det er jo nærmest perfekt lys på den da
![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Tretoppene derimot.... ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
hehe, jeg vet, men synes de var litt for fine til å kutte dem heeelt.. Men er enig at det ikke ser helt bra ut
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratis snacks tilbake i United economy | Fnate | Reiseforum | 6 | 13-12-2015 11:23 |
Meget god youtube bruker/side med masse snacks | Tjab | Flyhistorisk forum | 1 | 13-08-2015 01:08 |
Aeroflot retro og annet snacks :) | inger | Bilder & foto | 11 | 20-06-2013 19:31 |
Snacks! | Blubird | Flyhistorisk forum | 0 | 18-04-2010 14:36 |
Litt snacks.... | DY | Flyforum | 1 | 18-10-2004 15:53 |