![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Interettsider hvor man kan bestille flybilletter er mange, og selv har jeg gode erfaringer med widerøe - men ikke på reiser mellom BGO og destinasjoner i den russiske provinsen.
Tilfeldig kom jeg over www.sky-tours.com og fant der mange gode forbindelser inn i Russland med ulike russiske selskap. Jeg vet imidlertid ingenting om portalen Skytours. Er det noen som har brukt den og som har gjort seg sine erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har bestilt på Skytours en eneste gang, og det på norsk innenriks ettersom de tilbød den suverent billigste billetten. Ikke så solid erfaringsgrunnlag altså, men i dette ene tilfellet gikk bestilling, betaling og reisen helt glatt. Skytours er et tysk firma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har også brugt dem en enkelt gang - og det fungerede fint. De er vel ikke hverken værre eller bedre end så mange andre...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen med erfaringer med China Southern? | valen | Reiseforum | 20 | 14-02-2018 20:21 |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Erfaringer med å reise med Westjet? | RJon | Reiseforum | 2 | 03-09-2015 13:16 |
Noen erfaringer med WY & QR med en lengre transit enn 8 timer? | A340 | Reiseforum | 19 | 04-05-2013 23:31 |
Erfaringer med OSL-AMS-LAX med KLM? | Chris3rn | Reiseforum | 14 | 24-02-2009 19:22 |