![]() |
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
|
![]()
Ingen morgenfugler her inne? Ingen råtidlige vakter i hist og pist? Nei nei, jeg får starte da. Har stått på kne og tørket bikkjespy, og på tross av en aldri så liten tur ut i går er jeg våken som et lys.
Angående vær og sånn, så snør det katter, hunder, ugler, rådyr, elefanter og tildels mamutter her oppe, blir minst 2-3 runder med snyskofla i oppkjørselen i dag. Ellers gleder jeg meg som en liten unge på lillejulaftens kveld på neste "adventure" - måtte tiden gå fort! ![]() Ha en bedre oppvåkning og morgen, og en ellers strålende dag! ![]() edit: går fort i svingene på iphone. Et par skriveleifs er retta opp. Last edited by Polaris; 23-01-2011 at 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Joda, her sitter man på jobb. Dette kommer til å bli en riktig så fin 12-timersvakt. Her får vi servert pinnekjøtt i ettermiddag som blir så god at Hellstrøm bare kan pakke sammen. Men nå må inntaket av koffein fortsette.....Ha en utrooooolig fin søndag
![]()
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften fra SEA. Her er formen langt labrere enn i går kveld. Bemerkelsesverdig hva mangelen av en liter akkevitt kan gjøre ...
![]() Lang og god spotterdag .. Både Dreamliner og 747-8i ble observert og fotografert. For det meste fint vær, men noe kaldt når solen var borte ... Bilder kommer vel etter at jeg har fått sovet noen timer .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Strømsholm i Sverige, hvor lyset begynner å titte fram. Har besøkt min datter som går på toppidrettsgymnas her, som et lite pitstop på veien mot Australia og NZ.
Om noen timer skal legemet plasseres i en bedre stol på TG961 fra Arlanda, og jeg kjenner at 31 graders varme skal takles helt uten problemer i noen dager ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Legal Eagle
|
![]()
God morgen fra Rygge!
Her har det verken vært bytur eller vakt eller akkevitt, men jeg kan i det minste høre et fly som nettopp har tatt av. Vindstille, overskyet, mørkt og veldig søndag. Jeg ser på morgen-barne-tv med alle tre barna og katten, og senere skal vi ut og ake. (Hehe, der fikk dere et godt inntrykk av hva jeg driver med på fritiden ![]() Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Frokosten er inntatt og sekken pakken. Blir å ta toget til Stryken for en lengre skitur. Planen er å gå vi Katnosa også en eller annen rute tilbake til byen som gjør at det ihvertfall blir 4 mil på meg idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God natt frå SEA
![]() Har tilbragt denne dagen også, i godt selskap på Boeingfield og Painefield og sett på nye flymaskiner ![]() Ha ein flott sundag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God kveld nr x fra Seattle
Her har dagen bestått av 1: trasking 2: spising 3: hvile og 4: hyggelig selskap Håper på å bli kvitt ca 400USD imorgen, men vi får se... Kjenner at formen ikke er 100% men det fikses sikkert med noen timer søvn ![]() Ha en fin søndag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes1 Frokost er unnagjort og nå venter en kopp kaffe før man setter seg i Alfa Romeo'en og kjører til Brandbu.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Radisson i TOS! Våknet av at jeg måtte spy, og er generelt veldig bakfull etter en fuktig kveld i nordens Paris. Satser på at dagen utvikler seg i en positiv retning, men tror det blir en hard dag på jobb etter 3 timers søvn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da sitter man på swiss a319 og skal til Sveits. En uke på ski i Zermatt venter. Litt overraskende var det at Rimi-Hagen også er med flyet, og at han sitter på økonomi. Finanskrise??
Last edited by Dag Viking; 23-01-2011 at 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Joda vakten startet tidlig nok den. Klokken 6 for å være nøyaktig.
Solen skinner til en forandring på SVG og det nærmer seg "helg"! God søndag folkens!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra Bergen og Hotell Norge, hvor gårsdagens gjensyn med gamle kjente frembrakte en hyggelig detalj: en venninne fra byen jeg har kjent lenge har uten å informere meg lagt inn alle sine flights på FlightMemory. Det varmet!
I dag blir det brunch på et nærliggende sted og forhåpentligvis flere detaljer rundt denne snikstatistikkføringen før DY flyr meg hjem over fjellene med 20:10-flighten. God søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God natt/morgen fra NY.
Klokken er vel ikke engang 5.00, men i sengen ligger man og er lys våken. Vel vel, innsjekk på KL644 sent ikveld er gjennomført og det blir jo greit og kanskje kunne få noen timers søvn i KLM sin "comfortclass" ![]() Ellers har hotellet gitt oss rommet til klokken 6pm og med pickup 6:15 blir det en dag med nye muligheter, først blir det frokost hos Le Pain Quotidien, men de åpner ikke før sju! ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Kjenner det gjør litt vondt at jeg aldri kom meg avgårde til Seattle i år, men av og til må dessverre jobb prioriteres (i hvert fall når man bare har jobbet der en uke ....). Senere i dag går turen tilbake til tiggerstaden. Også denne gang går turen med SAS, men det blir nok noen turer med Norwegian utover våren også. Er ikke rare prisforskjellene på denne ruten, og alt etter tidspunkt på dagen, så er det bingo hvem som er billigst. Dermed blir inkludert bagasje, mer smidig innsjekk og setevalg fort avgjørende for valg av selskap, og ikke minst hvilken flytype som er satt opp. Er stor forskjell på kabinkomfort på de forskjellige fly, også innad i begge selskap.
Ha en flott søndag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God søndag fra Asker. Dagen skal brukes til rydding, vasking, og generell "indremisjon". Kanskje man også rekker en tur ut i det fine været. Ønsker alle en riktig god søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Her er man våken , med deilig NesPresso i koppen og nettopp sett Eirik Brandsdal og Ola Vigen Hattestad sikret dobbeltseier i sprinten i Otepää Snart blir det litt flatpakkeskruing og besøk av opphav +svigers til middag ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister over det ganske land ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Evergood i koppen. Må vel holde meg inne i dag for å sjekke om Sonys fjernsynsapparat har like bra bilder som det har sett ut som til nå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() God morgen nr 2, sovnet etter trådåpning men våknet i det de her nordbaggane vant og kommentatorene på tv'n tok litt ekstra i. Jeg tenker frokost, måking, lesing og en aldri så liten skitur burde igangsettes. Først skal jeg bare. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gooood mandag | ENGM 911 | Flyforum | 23 | 24-07-2017 21:15 |
Gooood morgen torsdag | Polaris | Flyforum | 21 | 10-02-2011 22:27 |
Gooood mandag. | Madman | Flyforum | 30 | 17-01-2011 20:27 |