![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God helg alle sammen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, alle ! Og god tur, Reidar ! På plass i Akersgata for helgevakt. I dag er jeg utstyrt med en Lufthansa-termokopp med frokostkaffe, ettersom disse moderne maskinene ikke produserer volum nok for økta. Ellers blir det å ta seg en tur ut for se etter aluminumsfot og bord til TVen jeg kjøpte i går.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Tidleg laurdag -skal teste ei oppgradering av systemet, og kontrollere at det virker... T-4....så må snart ta fram kofferten no ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en morgenhilsen fra Trondheim. En mørk og vindfull morgen her, og jeg er på jobb. Mot normalt for meg å jobbe i helga, så det var tungt å dra seg opp på lørdagsmorran!
Ha en strålende helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra københavn. På vei over atlanteren til Washington dc, i Airbus A330-300SE-REF. Ha en flott dag, og helg. Tar helga fra mandag morgen jeg når jeg er hjemme på Nannestad igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Go´ettermiddag fra Railay Bay, her er svømmeøkt, lunch og fotmassasje unnagjort, gjenstående obligatoriske poster på programmet i dag er da strandfotball, mere bading (i solnedgangen) før 12-15 av oss bohemer samles i baren for verdens beste mojitos etterfulgt av av middag på terrassen til naboen her, tilberedt av stedets fabelaktige Thai-kokk
![]() God lørdag til alle, litt GP-fokus og i dag; har kjentfolk på scenen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från öst!
Lite reducerad efter gårdagens firande av nya läkare vid Karolinska Institutet och därmed en lugn dag plannerad för Hr. Reithe. Den största ansträngningen jag tänkte ge mig på är en prommenad ![]() Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra MLA. Sitter og venter paa LH 1275 til FRA. Har en frekk 7-timers layover der, saa maa finne meg en sportsbar e.l. Loungene viser som regel kun CNN, og det gaar ikke paa en loerdag.
Ha en fin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Redusert er vel stikkordet og har en mistanke om at det har noe å gjøre med det to-siffrete antall tomme vinflasker jeg fant her inne. Rolig dag, bortsett fra et par småærend. Stikkordene for i kveld er dama, sofa, film og hjemmelaget pizza. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Her er det fram med vaskebøtta for å vaske kåken som trenger en overhaling. Kvelden skal benyttes til en bestillingspizza og noen iskalde pils foran tv-skjermen. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
(God) morgen fra Lisboa
Som enkelte andre, noe (ganske ) redusert. Gikk innom Tequila baren ved siden av det tradisjonelle Portugisiske stedet før showet. Var nok fornuftig å døyve sansene med noe sterkt. Men turen innom etter showet ble lang. Men vanvittig morro. Har akkurat rukket litt frokost. Så nå vurderer jeg mulighetene for dagen. Noe sier meg at det ikke blir mye i dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden. En av få forumister som våknet uten tømmermenn
![]() ![]() ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra CPH. Forsov meg pga. en mobilalarm som ikke vekket meg 04:45. Men nå er jeg snart på vei til Radisson Scandinavia og 5 dager med tlf. vakt 06-16:00. Det blir sikkert gøy kan dere tro!
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Å Reidar reiser snart.....(han er vel forresten allerede reist og vel så det i skrivende stund, hehe)
God litt over lunsj fra Krsand forresten! Har fått en god natts søvn etter dobbel jobb i går. Var en utfordring å kjøre hjem i 20 cm løssnø i natt. Ikke alle veier som var brøytet kl 0330 i natt. Dagen i dag byr først på barneselskap for jr i lekeland, og deretter er det videre til neste bursdagsselskap til en annen venn av ungene. Så det går nok slag i slag. Har satt noen øl i kjøleskapet i håp om at jeg kan slappe av med ei god kald ei i kveld! Misunner egentlig ikke Stein Kaptein som må sitte edru i Køben i 5 dager. Kan tenke meg mer spennende gjøremål ja! Fortsatt god helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morn fra Maura.
Her er man klar for å nyte helgen. Bare fjerne litt snø, evt. begynne å kaste litt klær oppi en koffert. T-3, og i dag ble 1A sikret på OSL-LHR, da BA åpner førsteraden for "røkla" 72 timer før avreise. Så da har jeg sikret meg det laveste setenummeret på OSL-LHR, og det høyeste (64K) på LHR-LAX ![]() God helg, folkens ![]() Last edited by Martin; 15-01-2011 at 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Her er man kommet over "kuppelhau og magasjau" fra igår, og er klar for festlighet nr.2 sammen med kompiser -har en mistanke om at denne blir fuktigere enn gårdagen. Pt har man en kald en i hånda, sånn halveiss for å reparere. Fernet står klar til morgendagen...... ![]() Ha en fantastisk dag folks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
T-5 fra ATL hvor 4A er reservert paa 767'en til Seattle - som foroevrig ser ut til aa vaere stappfull. Men jeg kommer nok frem likevel.
![]() -5 her naa, men med sol og maks paa 7 pluss forsvinner vel litt mer av den ekle isen. Resten forsvinner nok mandag, naar det er varslet regn. Fortsatt skummelt paa veiene, tiningen ga mange issvuller i gaar kveld naar solen forsvant, og det skjoenner ikke de lokale. Needless to say - mange ulykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - her har man rukket en skitur med den yngre delen av slekta før mildværet skal komme i morgen. De ble en del sjokoladestopp, men kom oss gjennom 11 kilometer uten klaging. Må vel i likhet med noen andre tørke støv av trillekofferten og finne frem passet etter hvert.
Og nå begynner det å snø igjen også...
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings fra frokostbordet i SFB. Ikke så mye på tapetet i dag, annet enn å få vasket og ryddet litt. Skulle ønske jeg og kunne reist til Seattle om litt, men får mor+far på besøk på den tiden, så da måtte jeg bare gjøre litt prioriteringer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag forumister.
Kommet meg tilbake til Gjelleråsen etter en trivelig invitasjon hjem til en kollega i gårkvell, der sølte vi etter beste evne mens vi spiste wraps og drakk øl.. Sølte wraps altså.. Nå må jeg da ta oppvasken og litt hustjeneste som det ikke ble noe av i gårkvell! God ettermiddag og god tur til alle dere som er på tur vestover!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 21 | 16-12-2013 20:05 |
God(?) morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2011 20:09 |