![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Stod å venta på Bergenstoget på Hønefoss i går kl 0930 når et grått og et svart fly i privatjet størrelse kom brasende parallelt over hustaka på veg norover. Ut i fra hvor lavt det gikk går jeg utifra at de skulle lande på Eggemoen, noen som veit åssen fly detta var?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
717skv. flyr jevnlig oppover Buskeruddalene, men som regel ikke SÅ lavt.
De monitorerte muligens ikke høydemåleren så fryktelig nøye i går =P Eggemoen er vel fremdeles stengt.
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Ikke helt umulig at den ene i alle fall var en DA-20, fikk bare noen få sekunder, men halen og motora virker kjent. Med den aktiviteten -eller mangelen på sådann- oppe på Eggemoen får vi satse på at det var en pilot som ville vise en kollega åssen en måker oppkjørselen:P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
RAVEN BLACK (tror jeg det var..) kom sydover i 15-tiden. 2 stk FA20. Mulig det var disse som dro nordover (til ENOL, eller noe) tidligere på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
trenger hjelp til å få vite hva fly jeg skal fly | Peterfsx | Register- og ATC-Forum | 3 | 21-11-2014 04:36 |
Fly kolliderte med vegskilt som advarer mot fly! | Wig-wag | Småprat | 3 | 27-08-2012 12:48 |
Stort fly vs lite fly? Noen som har bilder? | GFL | Bilder & foto | 1 | 12-04-2010 19:48 |
Forretningsmann skulle fly til Bergen - Boardet feil fly og endte i Trondheim | Herlov | Flyforum | 17 | 12-02-2010 17:00 |
Helikopterulykke ved Hønefoss. | Airbus 330 | Flyforum | 2 | 05-04-2009 02:13 |