![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen.... Først noen timer på jobb. Så i ettermiddag braker det løs - det største Fly&Vin treff noen sinne - med avdelinger fra Nord, sør og vest... Ha en bedre dag - enn så lenge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra Tromsø
På jobb igjen etter en liten sykdomsperiode. Influensaen herjer landsdelen......... Jobb til 1530, så er det hjem å forberede familiebesøk. Deilig å kunne ta helg på en onsdag ettermiddag ![]() Skulle gjerne vært med på fly & vin for første gang , men dessverre passet det ekstremt dårlig denne gang. Forhåpentligvis passer det bedre neste gang ![]() Ha en fortreffelig dag alle sammen og god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
GRATULERER MED DAGEN!!!
I DAG ER DET ETT ÅR SIDEN SCANAIR.NO FORUM BLE "HERRE I EGET HUS". ETTER FLERE ÅR SOM HOSTED FORUM PÅ DIVERSE ANDRE SIDER - IN-FLIGHT, AIRPICS OG STP - KOM ALTSÅ SCANAIR-FORUM.NET PÅ PLASS FOR ETT ÅR SIDEN I DAG. TAKK TIL ALLE SOM HAR DELTATT - MED INNLEGG, EKSPERTISE ELLER ØKONOMISKE BIDRAG. UTEN DERE HADDE DETTE ALDRI VÆRT MULIG. EN SPESIELL TAKK TIL RICHARD HAVEMANN (BU662) I BERLIN SOM UTGJØR "TEKNISK AVDELING" SAMMEN MED FINN ERIK EDVARDSEN (DC-8-63) I SEATTLE. TUSEN TAKK, GUTTA! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så blir det skikkelig bursdagsfeiring i ettermiddag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer med dagen alle sammen !
Members: 432 - Posts: 56338 - Topics: 6722 Ikke dårlig på 1 år Stor takk til moderatorene som lar oss "ta av" ... /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen til CK og scanair.no
Fin dag i Alta i dag, om enn litt kjølig. Gradestokken viste 1 grad i morges, men heldigvis hadde det ikke lagt seg is på veien.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slenger meg på med gratulasjonene....
Ser frem til å få noen ansikter å knytte til alle nickene...... Og EB, som "Leading Man" for kveldens Fly & Vin treff....Jeg kommer, men blir sen, neppe før 1730-1800 ![]()
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen, og gratulerer med dagen. Vil også fremheve EBs innsats for forumet på en dag som denne. Mannen står for over 10% av innleggene (!), og bidrar i betydelig grad med å holde aktiviteten - og temperaturen - oppe.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer til oss
Selv om begrepet tastaturdiaré dukket opp på nettet første gang i april 2001, så har EB gitt ordet en ny mening - og det er godt vi har mange moderatorer her ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad onsdag, og tillykke med dagen alle forummedlemmer! Og en spesiell takk til CK og moderatorene for all jobben de har lagt ned i dette!
Ellers var det en hyggelig kveld i går, men oppvaskmaskinen (19 år gammel!) tok selvfølgelig kvelden i går - med vann i naturligvis. Og kjøkkenbenken full av oppvask etter å ha vært 12 stykker tilsammen i går... Så nå starter en helt umiddelbar jakt på ny. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes,også! I kveld blir det bursdagsfeiring med stil! Og kanskje EB passerer 7000 innlegg på forumet i løpet av dagen?
P.S. Jeg skal bekrefte antall mat nå,og jeg bestiller 17 @ kr. 250.- Vi sees på Enoteca Vinbar! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da er maten bestilt,og det er en tre-retters meny,ikke antipastotallerken.En liten matbit til lunsj,så begir jeg meg til Slemmestad og 15:45-båten til Aker Brygge og en frisk spasertur til Enoteca. ETA ca. 16:45. Men da er vel EB halveis ned i det første glasset,skulle jeg tro.Han møter ALLTID først nemlig!
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
syk datter, sliten kone og egen skrantende helse (les hals), gjør at jeg dessverre må overlate "bursdagsfeiringen" i kveld til dere andre. Feir for all del IKKE med måte - selv kommer jeg sterkere tilbake neste gang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...God ettermiddag
Da var de siste tingene unnagjort, i dag kom "Fem Rette" til bokhandelen, saa LN-MOW blir nok fornoeyd med siste boka om Mummi Trollene ![]() Gleder meg stort til kvelden, skal bli morro aa moete dere.....Ck blir nok overrasket naar han logger på forumet i morgen....en bør ikke utebli fra en slik feiring, naar deler av de som styrer forumet hans deltar ![]() Vi sees snart
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer med dagen til alle sammen
![]() Skulle gjerne blitt med i dag, men har det alt for travelt for tiden, så det får bli en annen gang. Kos dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nytt nick for CK - TØFFEL!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ett stort GRATTIS!!! ifrån avd. Monaco/Sigtuna. Stort tack till CK, Richard, Finn-Erik, mina "co-moderators" och alla medlemmar som bidrar till att göra detta till ett toppenställe att fördriva tid på.
HIPP HIPP HIPP HURRA!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |