![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2009
Location: TOS
Posts: 881
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
LOL - men han klarte seg da bedre enn de fleste! Bedre med forsinkede fly enn ingen fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
The joy of lowcost travel
![]()
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,132
|
![]()
Rapportskriveren legger da fryktelig mye av skylda for viderverdighetene på flyselskapet. Det var vel vær og føre som skapte problemene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,481
|
![]() Quote:
Det begynner med en forsinkelse på en time, noe som man selvfølgelig delvis kan klandre flyselskapet for. På den annen side, så er det ikke overraskende mye for et selskap med mye trafikk på UK når de har værproblemer der. Så fortsetter det med diversion til Manchester. Er man så blodfan at man heller kræsjer i Liverpool enn å lande trygt i Manchester, så er man sannsynligvis i mindretall ombord. At erstatningsbusser tar tid å skaffe, kunne selvfølgelig flyselskapet håndtert bedre, men i et slapsefyllt England er det neppe lett å skaffe et par busser på stående fot. Manglende informasjon, derimot, er flyselskapets ansvar. Så kjører faktisk bussene dit de skal, men jeg skjønner ikke helt at det skal være flyselskapets ansvar å sørge for at det er drosjer på flyplassen. At de kunne satt opp bussen via flyplassen til sentrum, er selvfølgelig en annen sak. Når det gjelder hotellet, så er det vel litt underlig å skylde på flyselskapet når alt de har er ei lenke til booking.com? Det er helt klart at Ryanair kunne håndtert dette bedre, først og fremst ved å ha bedre informasjon ved ankomst og satt opp buss til sentrum, men bortsett fra det så virker det som lite treffende kritikk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Tripreports på dette forumet holder vanligvis en langt høyere standard enn dette. For den reflekterte reisende framstår det som ganske tåpelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Vel, hadde han booket en reise Tromsø-London-Tromsø med SAS, skal men ikke se bort fra at han hadde kommet billigere unna med det hele, og ikke minst hatt en betydelig mer behagelig reise ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En litt uvanlig trip report. Ikke min, men er godt kjent med slike. | LN-RTP | TripReports | 12 | 24-08-2017 10:56 |
Fjorårdets sommerferie-- litt forsinket trip report | TigerBlack | TripReports | 6 | 15-09-2009 18:50 |
Litt annerledes fra ENGM | c130tos | Bilder & foto | 6 | 01-09-2009 21:41 |
En litt annerledes reisebeskrivelse.. | Boeing | Flyforum | 3 | 13-01-2007 14:28 |